بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45198
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 28 آبان 96 11:10 ب.ظ

یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115

اورژانس ۱۱۵ کنگان به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد

ثلاث- یک دستگاه آمبولانس مجهز، به همراه دو کادر فنی، عصر روز یک شنبه ۲۸ آبان ۹۶ به مرکز استان اعزام شد و از آنجا به سمت کرمانشاه حرکت کرد.

دکتر حسن حیدری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: بنا به نیازی که مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان برای اعزام به مناطق زلزله زده به ما اعلام کردند، یک دستگاه آمبولانس مجهز به همراه دو کادر فنی عصر روز یک شنبه ۲۸  آبان ۹۶ به مرکز استان اعزام شد و از آنجا به سمت کرمانشاه حرکت کرد.

 

هادی صادق مسئول فوریت های پزشکی کنگان نیز در این خصوص گفت: امروز بعد از ظهر طبق فراخوان ستاد هدایت عملیات بحران وزارت و پس از آن استان، سه تیم عملیاتی اورژانس از شهرستانهای بوشهر، برازجان و کنگان آماده و تجهیز شده و به منطقه اعزام شدند.

وی در خصوص این سوال که چرا آمبولانس های استان بوشهر در این تاریخ و چند روز پس از زلزله به مناطق زلزله زده اعزام می شوند، گفت: از روز زلزله تا کنون، آمبولانس های مناطق پیرامونی شهرها و روستاهای حادثه دیده مشغول خدمات رسانی هستند؛ هم اکنون با اعزام آمبولانس های استان بوشهر و سایر استان های دورتر به مناطق مذکور، فرصت استراحت برای امبولانس های قبلی فراهم خواهد شد و اینگونه، نیروهای جدیدی وارد عرصه عملیات می شوند.

 

دکتر دادجو رئیس فوریتهای پزشکی استان نیز پیش از این گفته بود: از ساعات اولیه وقوع زلزله eoc بوشهر آمادگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را از نظر فوریتهای پزشکی ، اعزام تیمهای بهداشتی و درمانی و نیز ارسال بیمارستان صحرایی و اقلام و تجهیزات مورد نیاز اعلام کرد . طبق صلاحدید مسئولین eoc وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیروهای دانشگاه بوشهر در حال آماده باش بودند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن