بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45207
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 26 آبان 96 7:30 ق.ظ

ارسال مرحله اول از کمکهای نقدی و غیر نقدی پتروشیمی جم به مناطق زلزله زده کرمانشاه

ثلاث- کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان پتروشیمی جم به منطقه زلزله زده غرب کشور ارسال گردید.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، بروز حوادث ناگوار و تلخ چون زلزله هر چند با خرابی، ویرانی و خسارت‎های جانی و مالی همراه است، در عین حال خالق صحنه‎هایی زیبا و ناب از حس نوع دوستی و همدلی و کمک به دیگران است که بر پایه‎های سرشت پاک و خصایص والای انسانی نمایان می شود.

تعالیم انسان ساز اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی روحیه نوع دوستی، جوانمردی و ابراز همدردی با انسانهای آسیب دیده در شرایط سخت و دشوار را در میان ما ایرانیان دو چندان کرده و از دیر باز بعنوان یکی از ویژگیهای بارز جامعه ایرانی شناخته شده است.

وقوع زلزله در غرب استان کشور در مرحله اول با ارسال ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد و اقلام ارزشمند غیر نقدی از جمله  ۵٠٠ تخته پتو،١٠٠٠ دست بادگیر،۱۵کارتن لوازم بهداشتی،۱۰کارتن شیر خشک،۱۰کارتن کنسرو از سوی همکاران گرامی شرکت پتروشیمی جم ، بار دیگر نشان دادند که در صحنه خدمت به همنوعان خود از هیچ کوششی دریغ نورزیده و فارغ از هر گونه قید و بند، دستگیرو یاور انسانهای نیازمند هستند.

زمانی این اقدامات بیشتر غرور آفرین می شود که شاهد نهادینه شدن آن در تمامی سطوح از جمله همکاران عزیز و مدیران مجموعه بزرگ جم بویژه مدیر عامل شرکت هستیم و ایشان بعنوان فردی شاخص در زمینه حمایت از نیازمندان در بین نهادهای حمایتی منطقه شناخته می شوند.

با سپاس از یکایک کسانی که در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت داشته‎اند ، باید اضافه نماییم در روزهایی که شاهد شکوه و همت بلند شما عزیزان در کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور بودیم کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان کنگان نیزبه پاس همکاریهای مجموعه شرکت پتروشیمی جم طی مراسمی که برای تجلیل از حامیان و با حضورمسئولین دفتر مرکزی و استانی این نهاد ترتیب داده بود از پتروشیمی جم بعنوان حامی برتر تقدیر و تشکر نمود که آن را تقدیم شما نیکوکاران می کنیم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن