بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45220
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 30 آبان 96 0:48 ق.ظ

همایش هفته دیابت در بیمارستان کنگان برگزار شد+ عکس

ثلاث- همایش هفته دیابت در بیمارستان کنگان برگزار شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، محدثه حسن پور مسئول کلینیک دیابت بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در حاشیه همایش هفته دیابت گفت: در روز جهانی دیابت با هدف آموزش های بیشتر و اصلاح سبک زندگی بیماران دیابتی، همایشی ترتیب داده شد.
وی افزود: این همایش با حضور مدیر داخلی بیمارستان، مترون بیمارستان، سوپروایزر آموزش بیمارستان، متخصص داخلی بیمارستان بیمارستان امام خمینی کنگان، صدیقه کنگانی کارشناس تغذیه و جمعی از بیماران دیابتی شهرستان کنگان برگزار شد. همچنین از مراجعین تست قند خون گرفته شد و شیر کم چرب میان آن ها توزیع گردید.
مسئول کلینیک دیابت بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان افزود: این همایش با سخنرانی مدیر داخلی بیمارستان آغاز شد و با کلاس های آموزشی که برای بیماران در نظر گرفته شده بود ، ادامه یافت.
حسن پور ادامه داد: در این برنامه از سوی دکتر کامیار متولی متخصص داخلی بیمارستان کنگان و ناهید کنگانی کارشناس تغذیه، توضیحاتی مرتبط با تغییر سبک زندگى، لزوم افزایش تحرک افراد و تغییر الگوهاى رژیم غذایى به حاضرین ارائه شد.
وی عنوان داشت: در راستای هدف این همایش، کتابچه های آموزشی نیز بین بیماران توزیع شد.
مسئول کلینیک دیابت بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان خاطرنشان کرد: کلینیک دیابت شهرستان کنگان از اسفند سال ۹۴ با ۱۹ بیمار شروع به کار کرد و در حال حاضر حدود ۴۰۰ بیمار را تحت پوشش خود قرار داده است.
حسن پور گفت: در هر هفته ، روزهای شنبه به ویزیت بیماران دیابتی اختصاص یافته است. بیمار با یک فرم ارجاعی که از مراکز بهداشت گرفته می شود، به صورت رایگان ویزیت می شود و در صورت تشخیص پزشک، آزمایشات، سونوگرافی و MrI نیز به شکل رایگان انجام می شود. کمک هزینه های خرید دارو و کمک هزینه خرید کیت گلوکومتر، هر یک سال به بیماران زیر نظر کلینیک تعلق میگیرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن