بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45228
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 30 آبان 96 2:17 ب.ظ

۱۵۰ میلیون کالای غیر نقدی بازاریان و لنجداران بندر کنگان آماده ارسال به مناطق زلزله زده

ثلاث- بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کالای غیر نقدی بازاریان و لنجدارانبندر کنگان، آماده ارسال به مناطق زلزله زده است

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان ضمن عرض تسلیت به مردم ایران و به ویژه بازماندگان زلزله غرب کشور به خبرنگار ثلاث گفت: همزمان با این حادثه و همراه با همه مردم ایران، شهروندان شهرستان کنگان به ویژه بازاریان، لنجداران، اصناف و مردمی که در سطح شهرستان کنگان هستند نیز کمک خود را آماده کردند و تا کنون ۵ محموله به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.

وی افزود: امروز نیز شاهد آن هستیم که بازاریان کنگان، اصناف و لنجداران بیش از ۱۵۰ میلیون تومان اجناس خود را آماده ارسال به غرب کشور کرده اند. امیدواریم درآینده نزدیک با فراهم شدن شرایط آن مناطق، بتوان این محموله را نیز ارسال کرد.

 

عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف نیز در ادامه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور به خبرنگار ثلاث گفت: زلزله غرب کشور، حادثه دلخراشی بود که می توانست در نقطه دیگری از کشور نیز رخ دهد و همین مشکلات و مصائب را به بار آورد اما مردم همیشه در صحنه و نوع دوست ما با غیرت مثال زدنی، خود را کنار حادثه دیدگان قرار دادند و با تمام وجود به کمک حادثه دیدگان شتافتند و این موضوع جای تقدیرفراوان دارد.

وی عنوان کرد: اصناف، بازاریان و لنجداران بندر کنگان نیز همگام با مردم سراسر کشور در صحنه کمک به هموطنان خود پیش امدند و بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کالای غیر نقد خود را آماده ارسال به مناطقه زلزله زده کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان گفت: چادر مسافرتی، خرما، تن ماهی، کنسرو لوبیا، پوشاک مردانه و زنانه، پتو، زیر انداز، اب معدنی،  لباس و پوشاک کودک، لباس گرم و شونده از جمله اقلامی است که آماده ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور شده است.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن