بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45278
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 آذر 96 10:06 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

اضمحلال داعش، ثمره نهادینه شدن تفکر بسیجی است

امام جمعه کنگان گفت: پیروزی مقتدرانه بر داعش نتیجه نهادینه شدن تفکر بسیجی در کشورهای عراق و سوریه بود

امام جمعه کنگان: اضمحلال داعش ثمره نهادینه شدن تفکر بسیجی است
امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: پیروزی مقتدرانه بر داعش نتیجه نهادینه شدن تفکر بسیجی در کشورهای عراق و سوریه بود
حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک پیروزی امت اسلام بر تروریست های تکفیری داعش و نابودی این گروهک پلید اظهار داشت: همین روحیه و تفکر بسیجی و رشادت سردار سرافراز اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت مدافعان حرم و جوانان مسلمان عراق ، سوریه و دیگر بلاد اسلامی بود که باعث اضمحلال داعش این جرثومه فساد و شکست خفت بار حامیان غربی و عربی آنها شد.
وی افزود: پیروزی بر داعش نشان داد می توان با روحیه جهادی ، انقلابی و استکبار ستیزی دشمن را به زانو درآورد.
خطیب جمعه با تجلیل از رشادت و شجاعت و فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: نامه سردار سلیمانی به رهبر فرزانه انقلاب و اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش نتنها موجب خوشحالی قلب رهبری ، مراجع و امت اسلام بلکه موجب خوشنودی قلب نازنین امام زمان (عج) شد.
وی به پاسخ ولی امر مسلمین جهان به نامه سردار رشید و شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار داشت: معظم له در فرازی از نامه خود فرمودند ، شکست این شجره خبیثه نتنها ضربه به داعش بلکه ضربه کاری به دولت های قبلی و کنونی آمریکا و رژیم های وابسته بود و اضمحلال این غده سرطانی خدمتی به تمام بشریت بود.
محمودی با گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه گفت: اکنون تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و این تفکر توانسته کمر استکبار را در کشورهای مختلف جهان خم کند.
امام جمعه در بخش دیگر با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و بیان سیره آن امام همام ، با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) بیان نمود: جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) باید در حد غدیر و نیمه شعبان برگزار و همه تلاش کنند معرفت و شناخت نسبت به حضرت بیشتر و با انجام واجبات و ترک محرمات و تحقق دستورات الهی بستر را برای ظهور آنحضرت فراهم کنند.
محمودی با تشکر از ابراز همدردی و کمک ملت ایران به زلزله زدگان کرمانشاه و تقدیر از تلاش همه دستگاهها و نهادها بویژه سپاه ، ارتش ، هلال احمر و دولت به بازدید سرزده رهبر فرزانه انقلاب از مناطق زلزله زده اشاره و عنوان داشت: بازدید چهره به چهره و بی تتشریفات رهبر فرزانه انقلاب بهترین مرهم بر زخم های حادثه دیدگان بود که امیدواریم مسئولان مربوطه با شتاب بیشتر ضمن اجرای فرامین و دستورات معظم له ، به ایجاد شرایط مناسب در فصل سرما برای حادثه دیدگان بپردازند.
هشدار در خصوص افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران ، گرامیداشت روز نیروی دریایی ، تفصیل سالروز آزادسازی بستان و چزابه و انتقاد شدید از بلوکه نمودن کمک کشورها به زلزله زدگان توسط آمریکا از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه ها بود.
گزارش: ابوذر حسین پور

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن