بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45309
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 آذر 96 5:05 ب.ظ

بیمار حادثه‌دیده با اورژانس هوایی از بیمارستان کنگان به بوشهر اعزام شد

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: صبح روز گذشته دو فرد حادثه‌دیده (تصادف موتورسیکلت با خودرو) را به بیمارستان کنگان منتقل می‌کنند که این مرکز درمانی بلافاصله آن‌ها را پذیرش و ویزیت می‌کند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: صبح روز گذشته دو فرد حادثه‌دیده (تصادف موتورسیکلت با خودرو) را به بیمارستان کنگان منتقل می‌کنند که این مرکز درمانی بلافاصله آن‌ها را پذیرش و ویزیت می‌کند. 

دکتر حسن حیدری افزود: بیمار اول حدوداً ۲۰ ساله در معاینات اولیه (سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی) پس‌ازاینکه مشخص می‌شود مشکل خاصی ندارد از بیمارستان ترخیص می‌گردد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: بیمار دوم ۱۸ ساله به خاطر شدت جراحات در عضو پا (چند مورد شکستگی) تا بعدازظهر در بیمارستان کنگان تحت نظر بوده است.
دکتر حیدری ادامه داد: در همین مدت، متخصص ارتوپد، متخصص جراح عمومی، متخصص بیهوشی و متخصص مغز و اعصاب این بیمار را ویزیت کردند.
وی گفت: سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی و گرافی از پا جز مواردی بود که از فرد حادثه‌دیده گرفته شد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: پارگی عمیق پای راست و شکستگی در چند نقطه از پا، شرایطی بود که بیمار موقع مراجعه به بیمارستان کنگان دچار آن بود که خونریزی وی توسط جراح ارتوپد در اتاق عمل، کنترل شد.
دکتر حیدری گفت: بیمار پس از هماهنگی با ستاد هدایت و جهت دریافت مشاوره جراحی عروق، حدود ساعت ۱۶، به‌وسیله بالگرد به مرکز استان و بیمارستان شهدای خلیج‌فارس اعزام شد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. بنکی says:

    واقعا که
    چراخبرتون راحذف کردید
    ترسوها

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن