بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45323
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 آذر 96 5:30 ب.ظ

امام جمعه کنگان

مصوبه ته لنجی نیاز به بازنگری دارد / مصوبه اخیر باعث رکود در بازار و بیکاری شده است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: مصوبه ته لنجی نیاز به بازنگری دارد. مصوبه اخیر باعث رکود در بازار و بیکاری شده است؛ آمارهای کاغذی دردی از دردهای مردم را درمان نمی کند.

 

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با بیان این مطلب افزود: همه ما معتقدیم باید ته لنجی بصورت قانون مند مدیریت شود ، اما نباید اعمال قانون بگونه ای باشد که معیشت مردم به خطر بیفتد.

وی گفت: اجرای مصوبه اخیر باعث رکود در بازار ، به خطر افتادن معیشت مردم و حتی بیکاری تعدادی از اقشار مردم بویژه جوانان شده که این مهم با شعار سال در تضاد است.

محمودی بیان نمود: معیشت بخش قابل توجهی از جمعیت مردم ساحل نشین از طریق همین ته لنجی است که بایستی متولیان و تصمیم گیرندگان با اتخاذ تدابیر مناسب و تجدید نظر در مصوبه اخیر به معیشت مردم کمک کنند.

وی در بخش دیگر با تبریک میلاد پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و رییس مذهب تشیع ، امام جعفر صادق (علیه السلام) و بیان برخی از فضایل و مناقب آن انوار الهی ، با گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت از افتخارات نظام دینی و از ابتکارات امام امت است.

خطیب جمعه با استناد به آیات و روایات در خصوص وحدت و بیان سیره حضرات معصومین و بزرگان دین در این خصوص بیان داشت: وحدت از ضروریات اول جهان اسلام است و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تحکیم همدلی و وحدت است.

محمودی با تبریک انتخاب موسسه خیریه المهدی (عج) کنگان بعنوان کارآفرین برتر توسط سپاه استان ، از تلاش های این موسسه در راستای محرومیت زدایی و اشتغال آفرنی تجلیل و بر ضرورت حمایت از چنین موسساتی تاکید کرد.

وی با اشاره به سفر شب گذشته استاندار بوشهر به کنگان ، از قول مساعد وی در خصوص بازسازی مسجد جامع مرکز شهر خبر و با اشاره به درخواست ها و مطالبات مردمی اظهار امیدواری کرد در نشست خاص مردم با مسولان ارشد استانی مشکلات و مطالبات مردم مورد بررسی و ارائه طریق شود.

امام جمعه با ابراز تاسف از اظهار نظرهای برخی مقامات ارشد دولت های نهم و دهم ، ضمن تاکید بر ضرورت دقت مقامات و رجل سیاسی در اظهار نظر و پرهیز از سیاه نمایی ، به برهی آمارهای ارائه شده توسط برخی مسئولین اشاره و گفت: آمارهای کاغذی دردی از مردم را درمان نمی کند و باید کارها بگونه ای باشد که مردم در زندگی آن را لمس و کارها توام با اقدام و عمل باشد.

 

گزارش: ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن