بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45331
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 آذر 96 2:15 ق.ظ

برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت

ثلاث- محفل انس با قرآن با اجرای قاریان برجسته کشوری به مناسبت هفته وحدت با حضور خانواده های کارکنان در سالن آپادانا پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت با حضور قاری بین المللی قرآن کریم محمد رضا پور زرگری شامگاه دیروز در سالن آپادانا مجتمع با حضور ائمه جمعه و جمعات اهل سنت و شیعه شهرستان عسلویه، کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی جم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با تاکید بر لزوم توجه به تعالیم اسلامی و اشارات قران کریم در جهت سعادت دنیوی و اخروی به ایراد سخنرانی پرداخت.
در این مراسم امام جمعه موقت شهرستان عسلویه حجت الاسلام سید عبدالحسین حسینی با اشاره به سالروز به امامت رسیدن امام زمان (عج) تصریح کرد: در همه ادیان بر این مهم توجه دارند که منجی عالم ظهور می کند و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت هفته وحدت و توجه به این پیشنهاد امام خمینی (ره) گفت: در این منطقه وحدت بسیار خوبی بین اهل سنت و شیعه وجود دارد و میتواند الگویی برای دیگر مناطق کشور باشد.
امام جمعه اهل سنت عسلویه شیخ ابراهیم محمدی در این مراسم وحدت بخش با تاکید بر برگزاری این محافل و تقدیر از دست اندر کاران این چنین برنامه ها خواستار توجه بیش از پیش به این نشست ها شد و اظهار کرد: این همایشها و سمینارها می تواند وحدت بین این دو مذهب را بیشتر کند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن