بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45344
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 آذر 96 11:28 ق.ظ

200 آزمایش در نیم ساعت 

دستگاه اتوآنالایزر آزمایشگاهی در بیمارستان کنگان نصب و راه اندازی شد

ثلاث- با توجه به حجم بالای مراجعین به آزمایشگاه بیمارستان کنگان، به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز درمانی را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: با توجه به اینکه مدت زمان نسبتا زیادی از عمر برخی تجهیزات بیمارستان کنگان می گذرد، لذا این تجهیزات اندکی فرسوده و قدیمی شده اند.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات ما در بیمارستان کنگان، به روز کردن تجهیزات پزشکی بوده است. با توجه به حجم بالای مراجعین به آزمایشگاه بیمارستان کنگان، به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز درمانی را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ابراز داشت: در این راستا با جناب اقای مهندس صفاییان مدیر عامل محترم شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، رایزنی هایی داشتیم. خوشبختانه با توجه به اینکه ایشان انسان مثبت اندیشی است، رایزنی انجام شده منتج به تهیه یک دستگاه جدید آزمایشگاهی برای بیمارستان کنگان شد.

 دکتر حیدری گفت: پیرو رایزنی های انجام شده با مدیر عامل محترم شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، ایشان، یک دستگاه اتوآنالایزر را از بهترین برند های جهان تهیه کرده و در اختیار بیمارستان کنگان قرار دادند.

دکتر حیدری با اشاره به این موضوع که این دستگاه برای بهبود کیفیت آزمایشگاه بیمارستان کنگان و سرعت بخشیدن در جواب دهی در اختیار این مرکز درمانی قرار داده شده است، افزود: این دستگاه قادر است تمام آزمایشات بیوشیمی را انجام دهد.

۲۰۰ آزمایش در نیم ساعت 

وی با عنوان این مطلب که این دستگاه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: این دستگاه قادر است در نیم ساعت بیش از ۲۰۰ آزمایش را انجام دهد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در ادامه گفت: در راستای به روز کردن آزمایشگاه بیمارستان کنگان، دو دستگاه میکروسکوپ بسیار با کیفیت نیز توسط این مرکز درمانی خرید و در اختیار آزمایشگاه قرار داده شد.

دکتر حیدری عنوان کرد: قطعا با به روز کردن تجهیزات آزمایشگاه بیمارستان کنگان، کیفیت و سرعت کار در این بخش افزایش خواهد یافت و این موضوع می تواند در افزایش میزان رضایتمندی مراجعین تاثیرگذار باشد.

عباس ادمیت مسئول آزمایشگاه بیمارستان کنگان است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. همشهری says:

    باسلام
    ثلاث کاشکی یه خورده از بدی های بیمارستان هم مینوشتی.
    اورژانسی که تازه تاسیس شده یه سرویس بهداشتی درستی نداره و همه لوله خای فاضلابش گرفته. بیمار باید سوار بر ویلچر بره بخشهای دیگه از بیمارستان که قدیمیتر از بخش اورژانس هستن که بتونه خودشو راحت کنه. حتی مسئولان بخش اوراژانس هم می نالند.
    دستگاه داریم متخصص خوب و کار بلد نداریم چه فایده؟
    خداروشکر حتما کارتون به بیمارستان نخورده. شایدم خورده و نمیتونید حرف بزنید و انتقاد کنید .
    ممنون میشم که ثبتش کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن