بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45358
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 آذر 96 8:33 ب.ظ

هیات رئیسه شورای اسلامی استان بوشهر مشخص شد

سید علی اکبر فاطمی و طاها دشتی مطلق، نماینده شورای استان بوشهر در کشور شدند

ثلاث- سید علی اکبر فاطمی از شهرستان دشتی و دکتر دشتی مطلق از کنگان به عنوان نماینده شورای استان در شورای عالی استانها و سید محمد حسینی زاده از شهرستان دیر به عنوان نماینده شورای استان در هیات حل اختلاف انتخاب شدند.

به گزارش ثلاث، در اولین جلسه شورای اسلامی استان بوشهر که عصر امروز در استانداری بوشهر  برگزار شد، هیئت رئیسه این شورا با رای نمایندگان شهرستان های استان بوشهر انتخابات شدند.

در این جلسه مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری بوشهر اظهار داشت؛شوراها به عنوان پیگیر مطالبات مردم در تصمیم گیری‌های استانی و ملی نقش مؤثری دارند و حضور نماینده شورای استان در جلسات استانی نماد مشارکت مردم در تصمیم گیری‌های کلان استان است.

دکتر ستوده بیان داشت: قانون‌گذار ظرفیت بسیار بالایی برای شورای استان پیش‌بینی کرده که امیدواریم در این دوره از این ظرفیت به نحو مطلوب برای حرکت روبه رشد استان استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود بر تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با شوراهای اسلامی تأکید کرد.

در این جلسه پس از رأی گیری، سید مصطفی حسینی از شورای اسلامی شهرستان تنگستان به عنوان رئیس، حسن رمضانی از شورای اسلامی شهرستان جم به عنوان نایب رئیس و سخنگو و شهمرادی ا ز شورای اسلامی شهرستان گناوه به عنوان منشی انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه و با رای اعضا، سید علی اکبر فاطمی از دشتی و دکتر دشتی مطلق از کنگان به عنوان نماینده شورای استان در شورای عالی استانها و سید محمد حسینی زاده از شهرستان دیر به عنوان نماینده شورای استان در هیات حل اختلاف انتخاب شدند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن