بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45368
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 آذر 96 5:00 ب.ظ

حضور اعضای هیئت مدیره پتروشیمی جم در مجتمع

ثلاث- پتروشیمی جم: مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم از پروژه های مجتمع و فاز دو بازدید کردند.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، اعضای هیئت مدیره این شرکت صبح امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و بازدید از واحد های مجتمع پتروشیمی جم و پروژه فاز۲ در نشستی با مدیران این شرکت به گفتگو پرداختند.
سید حسین میر افضلی در نشست اعضای هیئت مدیره با مدیران واحد های مختلف مجتمع پتروشیمی جم با اشاره به تعداد پروژه های در حال انجام شرکت تصریح کرد: تعداد پروژه هایی که در دو سال اخیر انجام شده بدون تلاش و همت کارکنان شرکت قابل اجرا نبود.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در ادامه خاطر نشان کردند به همت نیروهای متخصص و کم نظیری که در جم وجود دارد، فضای شرکت را مانند  یک دانشگاه علمی و عملی مبدل ساخته است 
علی همت رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم در این نشست با تقدیر از مدیرعامل و کارکنان این شرکت گفت: دیدگاه توسعه محور مدیرعامل قابل ستایش است و ما نیز همین دیدگاه را داریم که امروز شاهد حضورکارکنان نخبه و توانمندی در این شرکت هستیم. 
وی در ادامه افزود: با تقویت شرکت جم صنعتکاران  انتظار می رود این شرکت در کنار انجام پروژه ها ، مهندسی معکوس را نیز پیاده سازی نماید.
محمد مهدی محمد رضایی عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم با تاکید بر سرمایه انسانی ارزشمند این شرکت اظهار کرد: به مدیران باید تبریک بگوییم که نیروهای بسیار خوب و ارزشمندی در این شرکت استخدام کرده اند و این نقطه قوت این شرکت بزرگ است.
مجید خاموردی نائب رئیس هیات مدیره با تاکید بر تلاش و کوشش در جبهه اقتصادی کشور تصریح کرد بالندگی و تلاش در این مجموعه قابل ستایش است و در کشور  باید این بالندگی را داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی برسیم.
سید رضا قاسمی شهری با اشاره به ثبات مدیریتی شرکت پتروشیمی جم در این دوسال خاطر نشان کرد: اگر ثبات مدیریتی نبود این حجم برنامه و پروژه هرگز به ثمر نمی نشست.
در پایان نشست مدیران واحدهای مختلف شرکت به بیان دیدگاه ها به تبادل نظر با اعضای هیئت مدیره پرداختند. 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن