بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45373
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 آذر 96 5:28 ب.ظ

امام جمعه سیراف:

استکبار در برابر اتحاد مسلمین هیچ غلطی نمی تواند بکند/ قدس خط قرمز مسلمانان است

ثلاث- امام جمعه سیراف گفت: دولت های مسلمان یقین بدانند جهان استکبار در برابر اتحاد مسلمین هیچ غلطی نمی تواند بکند و اگر اشتباهی از آنها سربزند یقیناً نابودی اسرائیل را امضا کرده اند.

به گزارش ثلاث و به نقل از  سیراف صلاه، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف در جمع نمازگزاران روز جمعه گفت: رییس‌جمهوری آمریکا روز گذشته طی یک سخنرانی و به رغم مخالفت‌های منطقه‌ای، بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی به رسمیت شناخت و وعده داد که سفارت ایالات متحده را از تل‌آویو به این شهر منتقل کند.

وی افزود: امام جمعه سیراف گفت: تمام دولت ها و ملت های اسلامی موضع خود را باید به طور شفاف بیان کنند و اتحاد و وحدت و همبستگی را حفظ کنند؛ یقین بدانند جهان استکبار در برابر اتحاد مسلمین هیچ غلطی نمی تواند بکند و اگر اشتباهی از آنها سربزند یقیناً نابودی اسرائیل را امضا کرده اند.

 

وی گفت: آمریکا نیز بداند قدس خط قرمز مسلمین است و اگر این اتفاق بیفتد شعله های جنگ را در منطقه می افروزد و اول کسانی که در این شعله ها خواهند سوخت و زیر دست وپا له خواهند شد اسرائیل و حامیان منطقه ای آن است.

 

امام جمعه سیراف اظهار داشت: ایران اسلامی نیز ضمن محکوم کردن این اقدام ترامپ با دعوت از همه ملت های آزاده خواهان ایستادگی و حمایت از قدس شریف می باشد.

 

حجت الاسلام عاشوری عنوان کرد: ادعای حقوق بشر مضحک است وقتی تروریست های مورد حمایت اروپا با سرهای بریده در عراق و سوریه فوتبال بازی می کردند.

امام جمعه سیراف گفت: ادعای حقوق بشر در حالی مطرح می شود که گروههای مورد حمایت اروپا و آمریکا مرد و زن و کودک را چه مسیحی و چه مسلمان، سر می بریدند،  سربریده شده را در دیگ غذا پخت می کنند و با سرها فوتبال بازی می کردند.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: صحبت دفاع از حقوق زنان هم توسط غرب و آمریکا خنده دار و مضحک است زمانی که در فرانسه دختران خردسال مسلمان و زنان در آزار و اذیت هستند و حق ندارند حجاب داشته باشند. مسلمانان، شرقی ها و مردم کشورهای آمریکای لاتین همواره در اروپا مورد توهین و آزار قرار می گیرند و همه اینها دفاع اروپا از حقوق بشر را خنده دار تر می کند.

وی تصریح کرد: انتقاد از اعدام جنایتکاران در ایران توسط اتحادیه اروپا در حالی است که  اروپا در جنگ های عراق و افغانستان و کشتن مردم بی گناه و غیر نظامی از هیچ مشارکتی فروگذار نکرده است. مردم ایران معنای حقوق بشر اروپایی و آمریکایی را در جنگ هشت ساله تحمیلی و حمایت های بی دریغ اروپا از صدام را با گوشت و پوست خویش درک کرده اند.

عاشوری ابراز داشت: امروز جنایت های آمریکا و اسرائیل توسط آل سعود ملعون در یمن به عینه مشاهده می شود؛ غربی ها و آمریکایی ها بگویند گروه بلک واتر در یمن چه می کند؟ آل سعود را با همه جنایاتش در یمن و منطقه مدافع حقوق بشر می دانند و او را عضو سازمان حقوق بشر می کنند! واقعا لکه ننگی و مایه سرافکندگی سازمان ملل است که آل سعود کودک کش عضو سازمان بین المللی حقوق بشر باشد! این لکه ننگ در تاریخ سازمان حقوق بشر ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن