بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45384
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 15 آذر 96 1:21 ق.ظ

دکتر حیدری:

تیم مدیریت بحران شبکه بهداشت کنگان از دقایق اولیه زلزله در حالت آماده‌باش بوده است

ثلاث- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: تیم مدیریت بحران شبکه بهداشت کنگان و اورژانس ۱۱۵, از همان دقایق نخست زلزله در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: تیم مدیریت بحران شبکه بهداشت کنگان و اورژانس ۱۱۵, از همان دقایق نخست زلزله در حالت آماده‌باش قرار گرفت. 

دکتر حسن حیدری بابیان اینکه تعدادی از مصدومان از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کنگان منتقل شدند و در آنجا تحت درمان قرار گرفتند افزود: در همان دقایق نخست وقوع زلزله، شبکه بهداشت و بیمارستان را در حالت آماده‌باش کامل قرارگرفت تا احیاناً در صورت نیاز، فوراً به ارائه خدمات بپردازند.
وی تصریح کرد: در این میان دستور آماده‌باش به تمام بخش‌های بیمارستان و بخصوص اورژانس را داده شد ضمن اینکه اورژانس ۱۱۵ نیز در حالت آماده‌باش کامل بود و واکنش مناسبی در این حادثه داشت.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اذعان داشت: بیشتر صدمات اتفاق افتاده در زلزله امروز، به خاطر عدم آموزش کافی به افراد و غلبه ترس و عجله بر تمرکز آنان بوده است.
هادی صادق مسئول اورژانس ۱۱۵ کنگان نیز در این خصوص گفت: تیم مدیریت بحران شبکه بهداشت و درمان پس از تشکیل، اقدام به بررسی‌های محیطی این حادثه در بنک و کنگان کردند.
مسئول اورژانس ۱۱۵ کنگان گفت: یک مورد برخورد شیشه ساختمان به کمر بوده که نیروهای اورژانس ۱۱۵ پس از مداوای اولیه، وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند و یک مورد مشکل تنفسی به خاطر ترس و استرس ناشی از زلزله بوده که دچار پیچ‌خوردگی مفصل شده که وی را نیز به بیمارستان کنگان منتقل گردید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن