بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45410
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 آذر 96 10:23 ب.ظ

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان:

توسعه سلامت در شهرستان کنگان نیازمند گسترش مشارکت بین‌بخشی است

ثلاث- معاون سیاسی فرماندار شهرستان کنگان گفت: توسعه سلامت در شهرستان کنگان نیازمند گسترش مشارکت بین‌بخشی است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، احمد خاک نژاد در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه بخش سلامت به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار دولت قرار دارد و باید مشارکت عمومی در این زمینه صورت گیرد.
وی اضافه کرد: پرداختن به مباحث سلامت و امنیت غذایی جامعه بسیار مهم و ارزشمند است و دو نعمت سلامتی و امنیت که انسان تا وقتی آن‌ها را از دست ندهد، قدر و ارزش آن را نمی‌داند.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به نقش شبکه بهداشت در تأمین سلامت جامعه اظهار داشت: مشارکت‌های بین بخشی و فرا بخشی و مشارکت خود مردم در راستای تأمین سلامت جامعه بسیار حایز اهمیت است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز بیان داشت: همه برنامه‌های توسعه باید به نحوی مرتبط با سلامت باشد و هرگونه برنامه‌ریزی برای توسعه بدون توجه به مقوله سلامت عملاً بی‌فایده است و ۷۵ درصد مسائل حوزه سلامت با سایر سازمان‌ها مرتبط است.
سازمان‌ها زمینه ارتقای سطح سلامت در جامعه را فراهم کنند
دکتر حسن حیدری از سازمان‌های مرتبط خواست ضمن همکاری با شبکه بهداشت کنگان در اجرای برنامه‌های بهداشتی، زمینه ارتقای سطح سلامت در جامعه را فراهم کنند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با اشاره به اهمیت توجه به مسایل بهداشتی و رعایت بهداشت در سلامت افراد جامعه گفت: همه باید برای جلوگیری از شیوع بیماری‌ها با مراکز بهداشتی درمانی همکاری شایسته‌ای داشته باشند.
دکتر حسن حیدری گفت: در راستای پیشگیری و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و مواد غذایی آلوده همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضرورت دارد.
چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با حضور معاون سیاسی فرماندار شهرستان کنگان و اعضای کارگروه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن