بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45416
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 آذر 96 4:07 ب.ظ

باخت فنی تیم فوتبال ایرانجوان مقابل نماینده دیر به دلیل نبود آمبولانس !

شاید این اتفاق برای شما مقداری ساده و شاید خنده دار به نظر برسد ولی برای تیمی که مدتها پای آن زحمت کشیده شده تا بتواند در مسابقات استانی خوش بدرخشد بسیار دلسرد کننده، ناراحت کننده و اسفبار باشد. همواره تیم های ورزشی برای میزبانی و برگزاری مسابقات درون شهرستان کنگان با معضلاتی نظیر نبود […]

شاید این اتفاق برای شما مقداری ساده و شاید خنده دار به نظر برسد ولی برای تیمی که مدتها پای آن زحمت کشیده شده تا بتواند در مسابقات استانی خوش بدرخشد بسیار دلسرد کننده، ناراحت کننده و اسفبار باشد.
همواره تیم های ورزشی برای میزبانی و برگزاری مسابقات درون شهرستان کنگان با معضلاتی نظیر نبود تیم پزشکی، حفاظتی و تجهیزات پزشکی نظیر آمبولانس دست و پنجه نرم می کنند و چارچوب مشخصی برای آن تعریف نشده است تا هم تیم های ورزشی متضرر نشوند و هم در خدمات رسانی ارگان های مربوطه خللی وارد نشود.

چندی پیش تیم ایرانجوان کنگان که نتایج بسیار ارزشمندی در رقابت های فوتبال سطح اول استان کسب کرده و شانس قهرمانی این مسابقات است با تاخیر چند دقیقه ای آمبولانس هلال احمر و با تشخیص ناظر بازی؛ دیدار خانگی اش را با باخت فنی و نتیجه ۳بر۰ به حریف ۹نفره خود واگذار می کند که این امر اعتراضات عمده ای را از سوی متولیان این باشگاه در پی داشت.

رئیس هلال احمر شهرستان کنگان که وعده استقرار آمبولانس در این مسابقه را داده بود به ثلاث گفت: هلال احمر کنگان این روزها در حالت آماده باش است و با توجه به تعداد نیروهای اندک این نهاد و شبانه روزی بودن فعالیت های ما و علیرغم همکاری های مختلف این نهاد با تیمهای ورزشی و ورزش شهرستان کنگان متاسفانه نارضایتی های زیادی وجود دارد که متوجه ما نیست و این امکان برای ما جهت حضور مداوم آمبولانس در زمین های ورزشی وجود ندارد.
وی گفت : بعد از اعلام درخواست تیم ایرانجوان؛ آمبولانس هلال احمر با مقداری تاخیر در کنار زمین ورزشی حاظر می شود که متاسفانه ناظران مسابقه آن دیدار را پایان داده بودند.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن