بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45418
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 18 آذر 96 10:10 ب.ظ

جشن میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت با حضور خانواده پتروشیمی جم

ثلاث- جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت با حضور کارکنان و خانوادهای شرکت های پتروشیمی جم، جم صنعتکاران و پلی پرو پیلن در سالن فرهنگسرای شهرک توحید جم به مدت دو روز در ۴ سانس برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، سید حسین میر افضلی در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت که در شهرک توحید جم برگزار شد در بیاناتی ضمن تبریک این ایام به خانواده بزرگ پتروشیمی جم اظهار داشت: امید داریم به برکت این ایام بتوانیم فرامین و دستورات الهی که توسط اخرین فرستاده خود ارسال شده به نحو احسن در زندگی و محیط کار خود اجرا کنیم.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در ادامه با تشریح سیره نبوی یادآور شد: پیامبر ما پیامبر محبت، رحمت، نیکی و خوبی بود و انشاالله ما ملتی باشیم که در این مسیر حرکت کنیم و چارچوب هایی که اسلام ترسیم کرده از آن فاصله نگیریم و به درستی به آن عمل کنیم که خیر دنیا و آخرت نصیبمان خواهد شد و ملتی رستگار خواهیم بود.
عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم در این جشن باشکوه و در حضور فرماندار شهرستان جم با اشاره به ظرفیت ها و شرایط این شهرستان تصریح کرد: شهر جم قابلیت توسعه دارد و انتظار میرود در مدت ۱۰ سال آینده با تمهیداتی که توسط مسئولان شهرستان، استان و شرکت های مستقر در منطقه صورت می پذیرد،  بهترین زیر ساخت های کشور در این منطقه باشد.
میر افضلی در ادامه افزودند: زیر ساخت های بیمارستانی، دانشگاهی، مدرسه و مراکز تفریحی در شهرستان جم باید به گونه ای باشد که جم به بهترین شهرستان توریستی و گردشگری کشور تبدیل شود.
عضو شورای سیاست گذاری مدیران عامل پتروشیمی های منطقه عسلویه با بیان راه های تحقق این اهداف تاکید کرد: باید زیر ساخت های اولیه برای نیل به این اهداف در شهرستان جم بوجود آید و ما در شورای سیاست گذاری مدیران عامل پتروشیمی این هدف را دنبال خواهیم کرد.
سید حسین میر افضلی در پایان با تشریح اهداف ۱۰ ساله در جهت ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز خانواده های کارکنان پتروشیمی گفت: با کمک دولت و با بهره گیری از ظرفیت های شرکت های مستقر در منطقه پروژه هایی را تعریف و شرایطی را مهیا خواهیم کرد، که کارکنان پتروشیمی در این منطقه ساکن شوند ، هدف ما و سایر مدیران عامل این است که به مرور به جهتی حرکت کنیم که خانواده کارکنان در منطقه مستقر شوند و خانواده های ساکن بهره وری بیشتری برای شرکت ها دارند.
شایان ذکر است: در این جشن با شکوه گروه تواشیح المجد شهر چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه، گروه موسیقی فرزاد فرزین، گروه تقلید صدا ساسان کریمی و مجری توانای صدا و سیما حسین عباسی به هنرنمایی پرداختند که بر اساس نظر سنجی انجام شده در ۴ سانس مورد توجه و رضایت خانواده های سه شرکت پتروشیمی جم، صنعتکاران و پلی پرو پیلن قرار گرفت. 
 
 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن