بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45439
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 آذر 96 5:58 ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان خبر داد:

حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان از پاکدامن رئیس دانشگاه آزاد

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان از دکتر پاکدامن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگان حمایت قاطع می کند.

مرتضی منصوری رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: اخیرا زمزمه هایی مبنی بر جابجایی رئیس بومی دانشگاه ازاد اسلامی بندر کنگان و  انتخاب یک فرد دیگر به عنوان مدیر این واحد دانشگاهی شنیده شد.

وی افزود: این موضوع موجبات نگرانی و دغدغه مردم را در حوزه های مختلف مدیریتی در شهرستان کنگان فراهم نموده است؛ این انتخاب می تواند فرایند تنش زای موجود را نسبت به گذشته دو چندان کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان ادامه داد: با توجه به اهمیت دانشگاه ازاد اسلامی به عنوان یکی از نمادهای آموزش در شهرستان کنگان و جنوب استان بوشهر و نقش این دانشگاه در ارائه خط مشی متناسب جهت تحصیل و تربیت افراد شایسته، با سواد و متعهد برای خدمت به کشور عزیزمان ایران و به خصوص در جنوب استان بوشهر و تاثیر پایدار جایگاه این دانشگاه در نشان دادن نام کنگان به عنوان پایتخت انرژی کشور، لازم است که این مرکز مهم به دست افراد شایسته، با تجربه، متعهد و اشنا به منطقه و اداب و رسوم مردمان شهرستان کنگان، مدیریت و هدایت شود که الحمدلله به لطف خداوند در طول چند سال اخیر، هدایت این مرکز توسط یکی از جوانان نخبه بومی موجبات رشد و رونق دانشگاه در حوزه های مختلف را فراهم نموده است که جای بسی قدردانی و تشکر دارد.

منصوری در ادامه گفتگو با ثلاث، عنوان کرد: در این ما باره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان بر خود لازم می دانیم از ریاست جناب اقای پاکدامن ( در دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان) حمایت قاطع نماییم و موجبات نگرانی ایجاد شده بین مردم فهیم این شهرستان را به اطلاع رئیس محترم دانشگاه ازاد استان بوشهر و سایر مسئولین مربوطه برسانیم.

وی یادآور شد: ما شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان، مراتب حمایت خود را از جناب آقای پاکدامن به شکل مکتوب به اطلاع رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر رسانده ایم و رونوشت آن نیز به رئیس هیات موسس در پایتخت، رئیس هیات نظارت استان های بوشهر، فارس و کهگیلویه، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان و امامان جمعه و جماعات شهرستان تقدیم نموده ایم.

منصوری گفت: در پایان از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان بدلیل داشتن روحیه همدلی و همکاری و حفظ وحدت و یکپارچگی کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم این اتحاد و همدلی ادامه داشته باشد.

نظرات

  1. دانشجو says:

    دلیل این حمایت قاطع چی هست؟
    از نظر حضرات ، بومی بودن اولین ویژگی می باشد که هر مسئولی در این شهرستان باید داشته باشد …
    از شورا و تمام کسانی که کورکورانه از هر فردی که برچسب بومی بودن را داراست، به طور قاطع از او حمایت می کنند ، خواهشمندم دقت بیشتری بنمایند .
    در وهله اول ، کارآمد بودن را ملاک قرار دهید …

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن