بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45443
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 آذر 96 7:00 ب.ظ

رئیس شورای شهر کنگان:

کنگان تامین کننده بخش مهمی از سرمایه و ثروت کشور است اما خود مورد بی مهری صنعت قرار دارد

ثلاث- رییس شورای اسلامی کنگان گفت: به رغم اینکه بخش اعظمی از سرمایه و درآمد کشور از کنگان است اما روز به روز کم توجهی و بی مهری ها به این خطه بیشتر می شود.

نادر احمدی در دومین نشست مشترک شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای سه گانه شهرستان کنگان افزود: مسئولان مربوطه بویژه حوزه صنعت بدانند صبر و شکیبایی مردم حد و اندازه ای دارد و اگر کاسه صبر لبریز شود مسئولیت عواقب آن بر عهده آنها خواهد بود.

وی با گلایه از کم توجهی مدیران استانی و مدیران صنعت به جایگاه خطیر شوراها عنوان نمود: ارتباط باید دوسویه و متقابل باشد و مسئولان استانی و حوزه صنعت باید به جایگاه شوراها بعنوان وکلای مردم احترام بگذارند و در تصمیم گیری ها از نقش شوراها غفلت نکنند.

رییس شورای اسلامی شهر بار دیگر اشتغال را خواسته تمام مردم ، جوانان و حتی مسئولان دانست و خاطر نشان ساخت: شرم آور است برای متولیان صنعت که جوان تحصیل کرده و بومی این شهرستان بخاطر بیکاری درخواست پاکبانی و نظافت چی به شهرداری بدهد.

وی افزود: با تسامح و تساهل نمی شود مشکل اشتغال را حل کرد و مسئولان صنعت باید جوابگوی مردم این منطقه بعنوان میزبانان صنعت باشند.

احمدی با حمایت از رییس بومی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان خواستار دقت نظر بیشتر مسئولان در جابجایی ها و عزل و نصب ها و لزوم حمایت از مدیران بومی شد.

معرفی جاذبه های گردشگری و پتانسیل های شهرستان در حوزه جذب سرمایه گذار ، معرفی بیشتر توانمندی های شهرستان از طرق مختلف ، لزوم اجرای تقاطع های غیر همسطح در جاده کمربندی در محور کنگان و نیز پیگیری دریافت حق آلایندگی از شرکت ها از دیگر مباحث مطرح شده توسط احمدی بود.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حمید says:

    دلیل این بی توجهی یا مسئولین هستند یا مردم !
    اگر قرار هست مردم اقدامی کنند پس مسئولینی که انتخاب شده اند با رای مردم چیکاره هستند و برای چی انتخاب شده اند.
    اگر قرار هست مسئولین محترم اقدام کنند پس چرا تا الان اقدامی نکرده اند و اگر هم اقدام کرده اند پس چرا از هر طرف مورد بی مهری و توهین قرار می گیریم ؟!

    به نظر مسئولین کشوری که مردم این منطقه رو مورد بی مهری و شکنجه قرار می دهند ، مردم نمی توانند در خصوص رفتارهای زشت آنها جوابگو باشند ؟ حتی شخص خود رییس جمهور و هیات همراه محترمش تحمل زندگی در این مناطق محروم دارند ؟؟
    چرا فقط مردم ؟؟
    مسئولین کشوری و استانی مگر از دماغ فیل افتادن ؟ شجره نامه هاشون نگاه کنند که اصل و نصبشون چی بودن بعد بیان حکومت کنند.

    عمری هست ما مثل حیوان زندگی می کنیم نه الان.

    آقای روحانی دست زن و بچه هات بگیر به همراه تمام مسئولین کشوری همراه با خانواده هاشون برای یک هفته مهمان مردم محروم جنوب کشور باشید در فضای مسموم و در جوار فلرهای پارس جنوبی خوشحال میشیم گل روی زیبای خادمان این مردم رو از نزدیک ببینیم قبل از مرگمون.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن