بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45452
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 26 آذر 96 1:42 ب.ظ

محصولات دارای علامت تجاری شفابخش فاقد مجوز بهداشتی می‌باشد

ثلاث- اداره کل امور فرآورده‌های سنتی و طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: محصولات شرکت‌های گل‌ها و گیاهان شفابخش، اکسیر گیاهان شفابخش حکیم شکری و محصولات دارای علامت تجاری شفابخش فاقد مجوز تولید، توزیع و عرضه می‌باشند.

 

اداره کل امور فرآورده‌های سنتی و طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: محصولات شرکت‌های گل‌ها و گیاهان شفابخش، اکسیر گیاهان شفابخش حکیم شکری و محصولات دارای علامت تجاری شفابخش فاقد مجوز تولید، توزیع و عرضه می‌باشند. 

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، لازم به ذکر است که شهروندان محترم قبل از خرید هرگونه فرآورده‌های طبیعی، مکمل و سنتی گیاهی با تماس با کارشناسان معاونت غذا و دارو، نسبت به دارا بودن مجوز بهداشتی و ماهیت مجوز داده شده اطمینان حاصل نمایند.
درضمن اسامی محصولات دارای مجوز در سایت رسمی سازمان غذا دارو به آدرس Http://Www.Fda.Gov.Ir/ در بخش فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل قابل مشاهده می‌باشد.
گفتنی است که خرید و فروش فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل نیازمند اخذ مجوزهای قانونی از طریق اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو می‌باشد.
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کلیه مصرف کنندگان گرامی درخواست می‌کند از خرید و مصرف محصول مذکور خودداری و در صورت مشاهده مراتب را به معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور اطلاع دهند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن