بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45470
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 آذر 96 0:13 ق.ظ

فضای مجازی فرصتی مناسب در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمارستان

ثلاث- یمارستان امام خمینی کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر یک ظرفیت بزرگ درمانی برای مراجعین می باشد که مردم با وجود آن باید احساس امنیت درمانی کنند.

شهروندان گرامی،
بیمارستان امام خمینی کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر یک ظرفیت بزرگ درمانی برای مراجعین می باشد که مردم با وجود آن باید احساس امنیت درمانی کنند.
تمام مجموعه دانشگاه و پرسنل، کادر درمانی و مدیران این مرکز درمانی به شکل شبانه روزی برای ارائه خدمات به مردم در حال تلاش هستند.
از طرفی دیگر فضای مجازی ابزاریست که می توان در کمک به بیمارستان نقش موثری داشته باشد.
انتظار می رود شهروندان گرامی از طریق فضای مجازی در زمینه اهداف متعالی بیمارستان که همان ارائه خدمات بیشتر و بهتر است با ما همکاری بیشتر و موثر تری داشته باشند و به ما یاری برسانند.
بیمارستان کنگان با راه اندازی مجمع خیرین بیمارستان گامی جهت رفع بخشی از مشکلات برداشته است هرچند نقش خیرین و خیریه فقط بحث مالی نیست؛ اعتماد سازی میان مردم برای بیمارستان و کار کردن در بعد روحی روانی شهروندان نیز بخشی از قابلیت های خیرین و خیریه است.

در خصوص تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در بحث وضعیت نامناسب بهداشتی در یکی از بخش های بیمارستان، باید خدمت شهروندان گرامی عرض کرد که این دو تصویر هیچ ارتباطی به هم ندارند. عکس بالا مربوط به یک اتاقک بسیار کوچک است که استفاده بهینه ای از آن محل نمی شود و هیچ گونه خدمتی در انجا ارائه نمی گردد.
تصویر این اتاقک در کنار تصویر پایین آن که مربوط به فضای درمانگاه است قرار گرفته و به ذهن مخاطب این موضوع را متبادر می کند که هر دو عکس مربوط به یک مکان می باشند، در صورتی که عکس پایین مربوط به فضای درمانگاه است.
انتشار این نوع تصاویر در فضای مجازی نه تنها خدمت به مردم و از روی دلسوزی نیست بلکه می تواند روند خدمات دهی این بیمارستان را با خلل رو به رو کند.
به هر حال این حق برای مسئولین بیمارستان کنگان هست که بخواهد برخورد قانونی با انتشار این نوع مطالبی که به شدت اعتبار بیمارستان را خدشه دار می کند و باعث دلسردی مجموعه پرسنل می شود، داشته باشد. کسانی که بخواهند از سر غرض ورزی مصالح و منافع مردم را در حوزه درمان نادیده بگیرند با برخورد جدی قانون مواجه خواهند شد و ما این حق را برای خود قائل هستیم.
بیمارستان کنگان نیاز به همکاری، تعامل و همدلی مجموعه مردم و مسئولین برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر دارد.

بیمارستان امام خمینی کنگان سال ها قبل برای جمعیت آن زمان یعنی ۲۵ هزار نفر احداث شد.
با استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه، شاهد افزایش جمعیت در این منطقه بودیم به شکلی که در سال ۹۵ تعداد مراجعین به بیمارستان امام خمینی(ره) از مرز یک میلیون نفر هم عبور کرد و به حد نصاب بی سابقه یک میلیون و ۱۶۸ هزار نفر رسید. بیمارستان امام خمینی کنگان علاوه بر شهرستان های جنوب استان بوشهر، بخش هایی از جنوب فارس مانند مهر، لامرد و گله دار و بخش های از استان هرمزگان مانند شهرستان پارسیان را خدمات دهی می کند.
ان آی سی یو، ام آر آی، بخش الحاقی و افزایش تعداد تخت های فعال و ویژه از جمله خدماتی بوده که طی دو سال گذشته به بیمارستان کنگان افزوده شده و باعث کاهش محسوس مشکلات مراجعین شده است.
با اجرای طرح تحول نظام سلامت در سال ۹۳ ، مردم با هر دفترچه بیمه ای که در اختیار دارند، حداکثر ۷ درصد هزینه های درمان بستری خود را می پردازند.
تعداد متخصصین بیمارستان کنگان قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت کمتر از ۱۰ نفر بوده است که در حال حاضر به بیش از ۴۰ نفر رسیده است.
موارد بالا گوشه هایی از خدمات بی منت و صادقانه ای بوده که طی سالیان اخیر در بیمارستان کنگان به مردم خوب منطقه ارائه می شود.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن