بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45507
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 آذر 96 2:35 ب.ظ

موفقیت بی سابقه برای بانوان عسلویه؛

۲ میلیارد تومان مصوبه استاندار برای پلاژ بانوان عسلویه

ثلاث- استاندار بوشهر ۲ میلیارد تومان برای پلاژ بانوان عسلویه مصوب کرد تا بزرگ ترین موفقیت بانوان این شهر در رایزنی اتفاق بیفتد.

به گزارش ثلاث، روز گشته مورخ ۲۹/۰۹/۹۶ ساعت ۱۳ ، استاندار بوشهر ، نماینده مردم جنوب استان، فرماندار شهرستان عسلویه، مدیر کل امور اقتصادی و دیگر مدیران استان  با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان عسلویه  نشستی پر بار برگزار کردند.

خانم ها لیلا شاطر و خوله خواجه به عنوان نماینده بانوان شهرستان عسلویه در زمینه خدمات اجتماعی و اقتصادی حضور داشتند.

در ابتدای صحبت های این دو بانو از استاندار سابق، مصطفی سالاری و  گراوند استاندار کنونی، نادری فرماندار شهرستان عسلویه، خانم دهقانی مدیر کل امور بانوان در خصوص خدمات بی سابقه به جامعه بانوان قدر دانی نمودند.

در ادامه لیلا شاطر گفت: در دولت تدبیر و امید، طرح امید اجتماعی در شهرستان عسلویه به نحو احسن اجرا شد.

وی اظهار داشت: عسلویه به عنوان اولین شهرستان مجری و متولی این طرح توسط بانوان و سمن های فعال منطقه بوده است. علی الخصوص طرح توان افزایی و توانمندی بانوان و خانواده که باعث شناسایی استعداد ها و توانایی ها در قشر بانوان عسلویه شده است.

خانم خوله خواجه نیز در ادامه اشاره کرد: خدمات خوبی از قبیل احداث پارک های  بانوان، سالن های ورزشی ویژه بانوان و تقویت سمن های مردم نهاد بانوان از بهترین اقدامات اخیر به جامعه بانوان بوده است.

در ادامه خانم لیلا شاطر از استاندار بوشهر خواستار پیگیری طرحهای آموزشی از قبیل طرح های آموزش مهارت های زندگی به خانواده ها ، آموزش محیط زیست به کودکان  و پذیرش طرح های خدماتی سمن ها در زمینه اقتصادی شد.

وی در ادامه در خصوص بستر آماده و تعیین شده توسط شورای شهر و شهرداری و پی گیریهایی که از  طرف کمیسیون بانوان و مشاور فرماندار در امور بانوان  برای اخذ بودجه احداث پلاژ بانوان در دریای عسلویه، که بی نتیجه مانده است، صحبت کرد.

در پایان این نشست، استاندار بوشهر محترم برای احداث این پلاژ در شهر عسلویه مبلغ ۲ میلیارد تومان
بودجه را تخصیص داد.

گفتی است که این مصوبه برای جامعه بانوان شهرستان  عسلویه بی سابقه بوده است و به نوعی یک موفقیت بزرگ در رایزنی، نشست ها و پیگیری های  آن ها محسوب می شود.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن