بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45510
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 آذر 96 7:15 ب.ظ

سمینار خانواده با حضور دکتر بهروزی و معصومی در پتروشیمی جم

ثلاث- سمینارخانواده با حضور مدیران، کارکنان و خانواده های آنان شامگاه دیروز در سالن آپادانا پتروشیمی جم با سخنرانی دکتر محمد بهروزی و دکتر مریم معصومی برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، در این سمینار دکتر مریم معصومی با ارائه مطالب مفید خود، به موضوع مهارت های ارتباطی بین همسران پرداخت و در این زمینه در جمع خانواده ها سخنرانی کرد.
دکتر محمد بهروزی در قسمت دوم سمینار با ارائه مطالبی در زمینه تعادل بین کار و زندگی،  مهارت های ارتباطی در زندگی مشترک و شناخت خود در زندگی شرکت کنندگان در این مراسم را به وجد آورد.
دکتر محمد بهروزی استاد دانشگاه ومعاون آموزشی دانشگاه آزاد بوشهر شنبه ۲۵ آذرماه درشرکت پتروشیمی جم جهت پاسخگوئی به سؤالات ومشاوره فردی وخانوادگی کارکنان حضور خواهند داشت.
دکتر مریم معصومی جامعه شناس وپژوهشگر آسیب های اجتماعی جهت پاسخگوئی به سؤالات ومشاوره فردی به خانواده های کارکنان شنبه ۲۵ آذر ماه  در شهرک پردیس حضور خواهند داشت.
این سمینار که با همکاری واحد مددکاری اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم برگزار شد با استقبال بی نظیر کارکنان و خانواده های آنان همراه بود.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن