بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45515
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 دی 96 8:44 ق.ظ

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان:

ورزش کنگان نیازمند توجه ویژه است/درخشش کنگانی‌ها در مسابقات مختلف

ثلاث : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از پیشرفت محسوس ورزش در این شهرستان خبر داد و گفت: ورزش کنگان نیازمند توجه ویژه است.

یوسف حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: از زمان حضور بنده در بدنه ورزش و جوانان شهرستان مجموعه ورزش با تمام توان و تلاش خود به سمتی حرکت کرد که هم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای جایگاه خود را با توجه به پتانسیل‌های موجود پیدا کند و هم ورزش همگانی در سطح جامعه گسترش یابد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه ورزش‌های همگانی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شد و کماکان نیز برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: در سطح حرفه‌ای و قهرمانی نیز در ورزش‌های انفرادی و گروهی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

قهرمانی در ورزش رزمی

حسن پور گفت: اخیرا در بخش ورزش‌های رزمی، مقام های برتر کشوری توسط ورزشکاران ما کسب شده که مایه افتخار است و جا دارد در این خصوص تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: اخذ میزبانی‌های متعدد مسابقات استانی و کشوری در ورزش‌های مختلف با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای انسانی و تجهیزات از برنامه‌های مهم این اداره بوده که تا کنون تعدادی از این رقابت‌ها شکل گرفته و تعدادی نیز در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: به تازگی کاراته کاران کنگانی با دست پر و با مدال‌های رنگارنگ از مسابقات کشوری بازگشتند و برای شهرستان کسب افتخار کردند.

تمرکز بر رده سنی پایه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: حضور تیم فوتسال بانوان در مسابقات دسته سوم کشور و نیز میزبانی این مسابقات با حضور ۷ تیم از سراسر کشور در شهرستان کنگان به تازگی رقم خورد که نشان از پویایی ورزش بانون در این شهرستان دارد.

وی گفت: تیم فوتبال سیراف در رده سنی بزرگسالان در مسابقات لیگ برتر استان و نیز رده سنی جوانان این باشگاه در مسابقات استانی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه تمرکز ما بر رده سنی پایه افزایش یافته، افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم تیم های قدرتمند و بازیکنان تاثیرگذاری در رده های سنی مختلف داشته باشیم.

حسن‌پور افزود: تیم فوتبال ایرانجوان رده سنی نوجوانان و نونهالان و تیم فوتبال فجر نیز در رده سنی نونهالان در سطح استانی فعالیت می کنند.

درخشش ورزشکاران

وی گفت: در حال برنامه ریزی برای حضور تیمی از کنگان در مسابقات فوتبال دسته ۲ کشوری هستیم و امیدواریم در سال آتی این امر محقق شود.

وی گفت: همچنین شهرستان کنگان در مسابقات استانی رشته ووشو که روز گذشته برگزار شد نیز به مقام قهرمانی دست یافت.

حسن پور اخذ میزبانی رشته های مختلف در سطوح استانی و کشوری را نشان از ظرفیت بالای ورزش شهرستان دانست و بیان داشت: تیم بسکتبال شهرستان کنگان نیز در مسابقات استانی حضور دارد و اولین دیدار خود را روز گذشته مقابل تیم ساحل نشینان بوشهر در کنگان برگزار کرد.

وی افزود: تیم والیبال آقایان شهرستان کنگان در لیگ استان و تیم والیبال بانوان نیز در لیگ دسته یک کشوری حضور دارند و برای کسب افتخار تلاش می‌کنند.

نظرات

  1. پیمان says:

    با سلام ضمن تبریک و خدا قوت به ریاست محترم اداره ورزش و جوانان کنگان، اگه ایشان در برابر تخلفات و جوسازیها بتوانند دوام بیاورند مایه افتخار برای کنگان هستند ولی متاسفانه لابی گری عده ای در کنگان، ورزش را وارد حاشیه کرده است من ا… توفیق

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن