بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45525
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 دی 96 0:50 ق.ظ

با حضور مسئولین کنگانی؛

موسسه خیریه مهر آور کنگان رسما راه اندازی شد

ثلاث- با حضور مسئولین کنگانی، موسسه خیریه مهر آور کنگان رسما راه اندازی شد

به گزارش ثلاث، بعد از ظهر امروز مورخه سوم دی ماه نود وشش، کنگان شاهد اتفاق خوب، امیدوارکننده و مبارکی بود.

دفتر موسسه خیریه مهر آور کنگان امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

این مراسم با حضور امام جمعه و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان،  نادر احمدی رئیس و خلیل غلامی عضو شورای اسلامی شهر کنگان و دیگر مسولین شهر برگذار شد.

در ابتدا و قبل از افتتاح دفتر موسسه، یعقوب عسکری زاده از اعضای هیات موسس خیریه مهر آور کنگان ایات کلام الله مجید را قرائت نمود.

در این مراسم، حجت الاسلام محمودی امام جمعه  کنگان این کار خیرخواهانه را تحسین کرد.

وی در ادامه از مدیر عامل موسسه خیریه المهدی درخواست نمود تا دفتر   موسسه خیریه مهر آور کنگان را افتتاح کند.

خانم هدا بهرامی ضمن خیر مقدم به مهمانان، از خانم مریم عسکری زاده مدیر موسسه مهر آور کنگان که پیش از این نیز در امر کارهای خیرخواهانه فعال بوده است برای توضیح در خصوص اهداف این موسسه صحبت کند.

مریم عسکری زاده مدیر موسسه مهر آور کنگان ضمن خیر مقدم به مهمانان این مراسم گفت: مهم ترین اهداف این موسسه تامین بخشی از رفاه دانش آموزان در بُعد مالی  مانند تهیه نوشت افزار، لباس و تغذیه است و بخش دیگری از کار این موسسه کار روی بعد روحی و روانی دانش آموزان از طریق دادن مشاوره های مرتط و لازم است.

وی ادامه داد: تامین  دیگر امکانات آموزشی برای کودکان نیز بخشی از کار این موسسه خواهد بود.

مدیر عامل موسسه خیریه مهر آور کنگان گفت: تعین حامی برای تک تک دانش آموزان تحت پوشش این موسسه نیز قسمتی از برنامه ها و اهداف ما خواهد بود.

عسکری زاده اظهار داشت: که این حمایت ها در محدوده شهرستان کنگان انجام می پذیرد؛ در صورت حمایت خیرین، مردم و مسولین، این موسسه آمادگی خدمت رسانی در دیگر مناطق استان را نیز دارد.

وی تصریح کرد: منطقه ما به لحاظ جغرافیایی و اقتصادی یک منطقه غنی و راهبردی است. با توجه به حضور پروژه های عظیم ملی در قالب صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه، انتظار می رود موسسات خیریه را حمایت کنند.

عسکری در پایان از همه حضار و کسانی که این موسسه را یاری داده اند تقدیر کرد.

در بخشی دیگر از مراسم افتتاحیه دفتر این موسسه، امام جمعه کنگان،  ضمن تشکر از  اقدامات موسسه گفت:  حمایت هر چه بیشتر از مدد جویان و دانش آموزان تحت پوشش موسسه خواسته ماست؛ همچنین آموزش دادن به این قشر در دیگر مهارتهای زندگی نیز می تواند قدمی موثر و خیرخواهانه برای آنها باشد. این پیشنهاد مورد تایید حضار نیز قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم یکی از مدد جویان یتیم موسسه با اهدا شاخه گل به مسولین و میهمانان از انها تقدیر نمود.

در این مراسم امام جمعه شهر کنگان ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان، مدیر عامل موسسه خیریه المهدی،  ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ابراهیم ثابت رییس میراث فرهنگی شهرستان، مشاور استاندار دکتر حسن عبدالهی ، رئیس کمیته امداد شهرستان، تنی چند از اعضای شورای شهر ، روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان، آقایان علی صفایی ( خیر کنگانی) و محمود کشاورز مدیر فروشگاهای پردیس و پاندا از خیرین همیشه همراه و آقایان رضا طلب و مامو و اعضای هیات موسس این موسسه مریم عسکری زاده، هدا بهرامی ، یعقوب عسکری زاده ، محمد واعظ، فاطمه سلیمانی زاده، خلیل خادمی ، حمزه شمس و خانم فاطمه آهو خوش، مسئول داربست فلزی محمود پور ، مهدی احمدی، مدیر آتلیه عکس زووم و خبرنگار سایت خبری ثلاث حضور داشتند.

عسکری در پایان از حجت الاسلام محمودی امام جمعه کنگان، نادر احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان، علی صفایی خیر کنگانی، اکبر پاریابی شهردار سابق کنگان و علی غفاری و اعضای این موسسه بخاطر زحمت فراوانی که برای تاسیس این مجموعه خیریه کشیدند، تقدیر ویژه نمود.

دفتر موسسه مهر آور کنگان در ساختمان شورای قدیم شهر واقع شده است که به بنا به دستور نادر احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در اختیار این موسسه برای انجام کارهای خیریه قرار گرفته است.

 

 

نظرات

  1. حسین حیدری says:

    درود و تبریک به پری کنگونی بزرگوار،کسی که همیشه خوش‌قلبه

  2. سید یاسر عنایی says:

    سلام
    من دختری دارم که کاشت حلزونه الان بااین گرونی باطری دستگاه کاشت حلزون دخترم از کار افتاده وهزینه ان برام خیلی سنگینه ازاین موسسه های خیریه خواهش میکنم برای خرید این باطری کمکم کنید ممنون میشم

  3. سید یاسر عنایی says:

    سلام
    از همه موسسه های خیریه خواهش مندم در خرید باطری کاشت حلزون کمکم کنید

  4. ناشناس says:

    باسلام جوانی هستم میخام عروسی کنم دستم خالی هست درتوان ندارم از خیرین محترم تقاضای کمک دارم

  5. هادی غلامی says:

    با سلام من نوجوانی هسم میخوام واسه عید لباس بخرم ولی پول ندارم پدرم هم مریض از از خیرین خواهش دارم کمکم کنین در حد ۵۰۰هرار تومان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن