بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45548
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 دی 96 1:48 ب.ظ

کاهش ۲۶ درصدی وقوع جرائم در کنگان / افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات سرقت مسلحانه

به گزارش ثلاث فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کاهش ۲۶درصدی وقوع جرائم و سرقت در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

ثلاث: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کاهش ۲۶درصدی وقوع جرائم و سرقت در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

 به گزارش ثلاث؛ سرهنگ “رهام رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرائم خشن و سرقت با اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی شاهد کاهش۲۶درصدی وقوع سرقت ها ،کاهش۵۰درصدی سرقت به عنف و کاهش صد درصدی جرائم خشن در سطح شهرستان کنگان بوده ایم.
این مقام انتظامی افزود: با تلاش های شبانه روزی همکارانم در پلیس های تخصصی ، کلانتری و پاسگاه ها در بحث کشفیات: موادمخدر۳۷درصد، قاچاق سوخت۴۷۰درصد، و سرقت مسلحانه۱۰۰درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش کشفیات بوده ایم.
سرهنگ رضایی اظهار داشت : تامین امنیت بدون مشارکت مردم میسر نخواهد بود و این فرماندهی در طول شبانه روز آمادگی دریافت گزارش و اطلاعات مردمی از طریق دو سامانه ۱۹۷و۱۱۰را دارا بوده و رسیدگی به موقع صورت خواهد گرفت./

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن