بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45582
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 دی 96 10:41 ب.ظ

همایش 9 دی در کنگان

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر: ولایتمداری یگانه راه عبور از فتنه هاست

ثلاث- همایش بزرگ حماسه ۹ دی، میثاق امت با ولایت در مصلای کنگان برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث، سرهنگ پاسدار حمید خرمدل در همایش بزرگ ۹ دی در مصلای بزرگ کنگان افزود: همین اطاعت از ولایت فقیه و پیروی از دستورات رهبری است که باعث حفظ و قوام نظام شده است.

وی ولایت را خط قرمز نظام دانست و بیان نمود: همراهی مردم با مسئولین تا زمانی است که آن مسئول در خط و مسیر ولایت و آرمان های امام و شهیدان باشند.

این مقام مسئول با تحلیل جریان فتنه ۸۸ و تلاش دشمنان با کمک فریب خوردگان و برخی عناصر عنود داخلی برای ضربه زدن به نظام بیان کرد: خسارت های ۸ ماه فتنه گری به مراتب سخت تر از خسارات جنگ بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر افزود: به رغم تلاش فتنه گران و حامیان آنها برای زیر سوال بردن اصول خدشه ناپذیر انقلاب و ضربه زدن به نظام دینی ، خروش میلیونی آحاد مردم و جریانات و طیف های مختلف سیاسی و فرق و مذاهبدر ۹ دی ۸۸ خط بطلانی بر اندیشه های ناپاک فتنه گران و اربابانشان کشاند.

سرهنگ خرمدل گفت: مردم ما ثابت کردند در دفاع از اصول ، ارزشها و آرمانهای انقلاب با کسی تعارف ندارند و برای آنها اصولگرا و اصلاح طلب فرق نمی کند و هر کسی با هر طیف و جناحی بخواهد مقابل این اصول بایستد ملت هم تمام قد مقابل آنها خواهند ایستاد.

وی مدیران انقلابی ، دلسوز ، خدوم ، متعهد و متخصص را نیاز اصلی جامعه دانست و با تاکید بر اینکه نبایستی تخطی و تخلف برخی مدیران را به نام همه ثبت و همه را به تعبیر رهبری با یک چوب راند به مسئله پاسخگویی مسئولان و پرهیز از فرافکنی توسط آنان اشاره و اظهار داشت: همه مدیران در سطوح مخلف مملکتی در قوای سه گانه بایستی پاسخگوی مطالبات مردم باشند و از گرفتن ژست اپوزیسیونی اجتناب کنند.

خرمدل در پایان فتنه اقتصادی را پروژه جدید دشمن برای براندازی نظام دانست و با تاکید بر ضرورت بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان عنوان داشت: هرگونه قصور در این راستا و حرکت در مسیر ناامید نمودن مردم به منزله فتنه انگیزی و فتنه گری است که باید با آن برخورد کرد.

در این مراسم که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولین حضور داشتند ، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی ضمن اعلام انزجار از فتنه گران ، حامیان غربی و عربی آنها بر لزوم پیروی و اطاعت از فرامین رهبر فرزانه و معظم انقلاب تاکید کردند.

گزارش: ابوذر حسین پور

 

عکس: ظهیر بوشهته – مهناز شهبازی

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. دانشجو says:

    پیشتر این دست اخبار ها در سایت کوگانا رویت می شد ، تو را چه شده است ای ثلاث؟؟؟!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن