بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45590
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 دی 96 8:06 ب.ظ

با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ اولین تور رسانه‌ای استان بوشهر راه‌اندازی شد

ثلاث- مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: اولین تور رسانه‌ای استان باهدف آشنایی خبرنگاران از خدمات بهداشت و سلامت استان بوشهر با مشارکت روابط عمومی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر راه‌اندازی شد.


به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: اولین تور رسانه‌ای استان باهدف آشنایی خبرنگاران از خدمات بهداشت و سلامت استان بوشهر با مشارکت روابط عمومی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر راه‌اندازی شد.
 

اسماعیل کاظمی در بازدید از طرح‌های بهداشت و درمان شهرستان دشتی که با حضور خبرنگاران استان بوشهر صورت گرفت اظهار داشت: برای اولین بار تور رسانه‌ای استان بوشهر باهدف آشنایی خبرنگاران استان از خدمات دولت راه‌اندازی شد.
وی افزود: این تور با مشارکت روابط عمومی استانداری وروابط عمومی وبین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد که خبرنگاران و اصحاب رسانه از خدمات صورت گرفته بخش بهداشت و درمان بازدید می‌کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: با توجه به تأکید استاندار بوشهر مبنی بر معرفی کارکرد دولت به افکار عمومی، از ظرفیت خبرنگاران استان بوشهر در قالب تورهای خبری استفاده می‌شود.
وی تصریح کرد: در این تورهای خبری سعی می‌شود از نزدیک دست‌آوردهای دولت یازدهم و دوازدهم به شکل مستند و زنده در اختیار خبرنگاران به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی قرار گیرد تا زمینه انتقال آن به جامعه فراهم شود.
کاظمی گفت: در چند سال اخیر خدمات بی‌سابقه‌ای در حوزه بهداشت در سطح استان صورت گرفته است که می‌بایست این خدمات به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی شود.
وی بیان کرد: تا پایان سال تلاش داریم پنج تور رسانه‌ای در سطح استان برای انعکاس خدمات دولت در بخش‌های مختلف برپا کنیم.
خبرنگاران در تور رسانه‌ای سلامت از مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن (ع) و آموزشگاه بهورزی خورموج، مرکز ام آر آی، بخش‌های جدید الحاقی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کردند
خبرنگاران در پایان این تور توسط رئیس بیمارستان کنگان توسط تندیس هایی زیبا مورد تقدیر قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن