بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45633
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 دی 96 8:13 ب.ظ

برگزاری دو همایش تخصصی در مجتمع پتروشیمی جم

ثلاث- دو همایش تخصصی با عنوان دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات صبح امروز در مجتمع پتروشیمی جم آغاز به کار کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، دو همایش تخصصی صنعت پتروشیمی با عنوان، دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات به همراه نمایشگاه جانبی با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه صبح امروز به صورت رسمی مراسم افتتاحیه این دو همایش برگزار شد.
در آیین افتتاحیه این دو همایش تخصصی صنعت پتروشیمی دکتر کیانوش حاجیلو مدیر عامل شرکت همایش صنعت انرژی (هصا) و دبیر همایش ضمن خوش آمد گویی به میهمانان اظهار داشت: این دو همایش مورد نیاز صنعت پتروشیمی تا کارشناسان و مدیران HSE با آخرین دستاورد های این حوزه بیشتر آشنا شوند.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی جم در مراسم افتتاحیه دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی یاداور شد: حمایت صنایع کشور از بخش خصوصی باید بیشتر شود و این مهم امروز با برگزاری دو همایش تخصصی به همت شرکت هصا در پتروشمی جم صورت گرفته است
برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن