بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45639
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 دی 96 12:08 ب.ظ

نخستین تفاهمنامه میان شورای شهر کنگان با حوزه سلامت شهرستان به زودی امضا می شود

ثلاث- نخستین تفاهمنامه میان شورای شهر کنگان با حوزه سلامت شهرستان در راستای گسترش تعاملات به زودی امضا می شود.

 

به گزارش ثلاث، پیرو نشست قبلی شورای شهر و شهرستان کنگان با مدیران بیمارستان کنگان و شبکه بهداشت و درمان، اعضای جلسه برای عقد تفاهمنامه میان خود و جهت گسترش تعاملات دو طرف توافق کردند.

در این نشست مفاد تفاهمنامه مورد بررسی قرار گرفت و طریقه همکاری شورای شهر کنگان و بیمارستان مشخص شد.

مقرر شد پس از تهیه و تدوین نهایی متن تفاهمنامه، به امضای طرفین برسد.

همچنین در این نشست توافق شد که شورای اسلامی شهر کنگان نسبت به تهیه مکانی مناسب برای اقامت نخستین جراح مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی(ره) نیز در اسرع وقت اقدام کند.

مقرر شد مدیران حوزه سلامت شهرستان در نشست های جداگانه با شورای شهر بنک و سیراف نیز برای عقد تفاهمنامه ای مجزا جلساتی داشته باشند.

این نشست با حضور نادر احمدی، رئیس شورای شهر کنگان، مرتضی منصوری رئیس شورای شهرستان کنگان، طاها دشتی مطلق نماینده شوراهای استان در کشور، خلیل غلامی و اصغر پاریابی، علیرضا سطحانیان مسئول خدمات شهری شهرداری کنگان، دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در محل شورای شهر کنگان برگزار شد.

 

با توجه به اینکه مقوله امنیت و سلامت جز مواردی است که اسلام نیزبر آن تاکید فراوان دارد، لذا تشویق و حمایت از کسانی که در این راستا اقدامی انجام می دهند نیز اهمیت بالایی دارد.

گفتنی است که علاوه بر مقوله امنیت و سلامت، مقوله هایی مانند اقتصاد و بازار، اشتغال، ازدواج، فرهنگی هنری، آموزش، ورزش و غیره نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که قطعا در دستور کار شورای محترم شهر و شهرستان کنگان قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حمید says:

    سلام
    مسئولین شورای شهر و شبکه بهداشت شهرستان لطف کنند وضعیت سرویس بهداشتی و نمازخانه جنب دامپزشکی و ایستگاه عسلویه درست کنند. حداقل فضای اونجا رو بهتر کنند که آدم جرات کنه وارد اون منطقه بشه.
    با تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن