بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45670
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 دی 96 2:28 ب.ظ

با حضور 32 مربی و مدیر مهد

دوره آموزشی طرح نیک -نماز یاوران کوچک- در کنگان برگزار شد

ثلاث- دوره آموزشی طرح نیک – نماز یاوران کوچک – ویژه مهد های کودک استان بوشهر با حضور ۳۲ مربی و مدیر مهد در کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث، طرح نماز یاوران کوچک که به طور مخفف با عنوان طرح نیک بیان میشود با مشارکت ستاد اقامه نماز و اداره کل بهزیستی استان طی روزهای ۱۸و۱۹دیماه در اداره بهزیستی شهرستان کنگان برگزار گردید.

در این طرح که به میزبانی بهزیستی کنگان برگزار شد، مربیان و مدیران مهدهای کنگان، عسلویه، جم ، دیر و خورموج تحت آموزشهای لازم قرار گرفتند تا با استفاده از شیوه های مختلف از جمله بازی، شعر ، قصه و نمایش و براساس اصول روانشناسی، کودکان را با مفاهیم مذهبی از جمله نماز آشنا سازند.

 این طرح برای دومین سال در استان برگزار می شود.

 در این  دوره آموزشی راهکارهای عملی دعوت کودکان به نماز، شیوه های پاسخ دادن به پرسش های مذهبی کودکان و اصول دعوت کودکان به نماز آموزش داده شد.

   هدف از این طرح ایجاد رغبت و علاقه مندی در کودکان نسبت به نماز و مسائل دینی می باشد و آموزش نماز در مراحل بعد کار قرار دارد.

   این دوره با شرکت ۳۲ مربی و مدیر  به مدت ۱۶ساعت در دو روز برگزار گردید.

در پایان دوره، مربیان و مدیران مهد در مورد چگونگی آموزش نماز و  یاددهی مفاهیم دینی به کودکان، کارهایی که فرا گرفته بودند را به شکل عملی انجام دادند.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن