بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45687
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 22 دی 96 3:17 ب.ظ

فرماندهی انتظامی استان بوشهر در گفتگو با ثلاث:

تقدیر سردار واعظی از شهروندان کنگانی در حادثه سرقت مسلحانه

فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: از همراهی و همکاری مردم کنگان و به خصوص مقاوت شجاعانه مالک خودرو در جریان سرقت مسلحانه تشکر میکنم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در تماس با سردبیر سایت خبری ثلاث در توضیح جزییات بیشتری از دستگیری سارق مسلح در کنگان گفت: در پی انتشار خبر دستگیری سارق مسلحی که قصد سرقت خودرو خارجی یک شهروند کنگانی را داشت این فرماندهی از همکاری و همراهی مردم ، همسایه ها و بخصوص مقاومت شجاعانه صاحب خودرو و خانواده اش در برابر سارق مسلح و کمک به دستگیری وی تشکر کرد.
وی اظهار داشت: در حقیقت نقش اصلی در دستگیری سارق مسلح را صاحب خودرو ، همسایه ها و سایر شهروندان داشتند.
سردار واعظی همچنین از پیگیری های مجدانه سردبیر سایت خبری ثلاث در راستای تنویر افکار عمومی تشکر کرد.

سایت خبری تحلیلی ثلاث بنا به رسالت خبری خود که همان آگاهی دادن صادقانه به مردم است، اقدام به انتشار این خبر نمود. این رویه طی یک دهه ای که از تاسیس این سایت خبری می گذرد، همواره به همین شکل بوده است و ادامه دارد. این رسانه از مجموعه نیروی انتظامی استان و به خصوص سردار واعظی فرماندهی انتظامی استان بابت صداقتی که در این جریان پیشه کردند ، قدردانی مینماید و قطعا مردم قدردان کنگان نیز سپاسگزار زحمات این مجموعه خدمتگزار که تامین امنیت مردم را عهده دار است، می باشند.

نظرات

  1. ناشناس says:

    ندیدم جایی کسانی که خوابند در مورد کسانیکه بیدارند قضاوت کنند و بیداران مورد شماتت قرارگیرندو درخواب مانده ها موردتقدیرقرارگیرند.
    آقای تنویر!خودت را به شهروندان نچسبان ویا شهروندان به خودت. وازاین فضای در اختیارنهایت سو استفاده . ان الله بصیربالعباد

  2. شهروند says:

    دم از رسالت می زنی ،پس اندازه رسالتت گام بدار تا نیفتی ،افشای جزییات ماجرا با رسانه نیست ، با امنیت شهر بازی نکن انشالله که به خیر بگذرد

  3. ناشناس says:

    ثلاث
    در این موارد جز شایعه پراکنی کاری هم بلدی.
    آخه چکاره ای که بعنوان کارشناس در تمام امور نظر میدی.
    کارشناس ترافیک هستی . کارشناس هواشناسی هستی و هزاران کارشناس دیگر

    —–

    ثلاث- کاربر گرامی. ضمن تشکر از نظر شما؛ اخبار ما در زمینه های مختلف با استفاده از متخصصین مربوطه در سطح شهر بررسی میشود؛ آب، گاز، برق، حقوق، دریا، بازار، تجارت، ادبیات، اشتغال، درمان، بهداشت، عمران، و… ؛کارشناسان همه این رشته ها در شهر وجود دارند و همه این دوستان با ثلاث همکاری می نمایند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن