بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45699
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 دی 96 5:37 ب.ظ

استقلال بوشهر قهرمان مسابقات زیر ۱۵ سال استان / ایرانجوان کنگان به مسابقات کشوری صعود کرد

از سری مسابقات زیر ۱۵ سال استان تیم استقلال بوشهر توانست با ۲ گل از سد حریف خود ایرانجوان کنگان بگذرد و به مقام نخست این مسابقات دست یابد تا ایرانجوان نیز به مقام دوم رقابت ها بسنده کند. گل های این دیدار را آریا حاجبی باشماره ۱۰ و امیرحسین بازدار با شماره ۱۷ به […]

از سری مسابقات زیر ۱۵ سال استان تیم استقلال بوشهر توانست با ۲ گل از سد حریف خود ایرانجوان کنگان بگذرد و به مقام نخست این مسابقات دست یابد تا ایرانجوان نیز به مقام دوم رقابت ها بسنده کند.
گل های این دیدار را آریا حاجبی باشماره ۱۰ و امیرحسین بازدار با شماره ۱۷ به ثمر رساندند.

بدین ترتیب تیم استقلال بوشهر قهرمان مسابقات به مسابقات قهرمانی زیر۱۵ ساله های کشور صعودکرد و تیم ایرانجوان کنگان نایب قهرمان به عنوان دیگرنماینده استان در مسابقات کشوری حضور می یابند.

 

تیم های شرکت کننده در این رقابت ها استقلال بوشهر – ایرانجوان کنگان – آزادی خورموج – استقلال عالیشهر – پارس برازجان – پارس جنوبی جم – شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس دیر بودند.

در مراسم پایانی مسابقات با حضور محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان، علیرضا کازرونی نایب رییس و محمد داد رییس هیات فوتبال کنگان از برترین ها در حضور تماشاگران، هواداران وخانواده ها با اهدا جام و لوح؛ تقدیر بعمل آمد.

 

مسئولان تیم ایرانجوان کنگان؛ پس از صعود این تیم به مرحله کشوری به دلیل عدم حمایت جدی مسئولان شهرستانی و استانی در حال انصراف از مسابقات هستند

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن