بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45707
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 22 دی 96 7:18 ب.ظ

رپورتاژ آگهی؛

کیسه های نخی جایگزین کیسه های پلاستیکی شد/ برای اولین بار در صنف نانوایی کنگان

ثلاث – برای اولین بار در صنف نانوایی کنگان، شرکت تولیدی نان ترگل، کیسه های نخی را جایگزین کیسه های پلاستیکی می کند.

به گزارش ثلاث، نان یکی از مهمترین و کاملترین مواد غذایی انسان محسوب می شود و سالم بودن آن از اهمیت بسزای برخوردار است. همه ی ما به خوبی میدانیم که نان بعد از پخت چه حرارت و گرمایی دارد با این حال کیسه های پلاستیکی را وسیله ای برای حمل این مواد مغذی انتخاب میکنیم.

باید متذکر شویم که پلاستیک از مواد نفتی و پتروشیمی تولید می شود به همین دلیل در شرایط تماس با مواد داغ و اسیدی ماده ای به نام مونومر(مولکول های کوچکی که تعدادی اتم را در یک ردیف دربر می گیرد) بوجود می آید که این مواد در دراز مدت ممکن است خطرناک و سرطان زا باشد.

تولید مواد مونومر در کیسه و تماس با نان باعث ایجاد بیماری های ریوی و اختلال گوارشی می شود و سیستم های عملکردی بدن افراد را مختل می کند. بهتر است بجای کیسه پلاستیکی از پارچه استفاده کنید، البته از پارچه های ساده نه رنگی زیرا رنگهای بکار برده شده در آنها نیز شیمیایی است.

هم اکنون خبر ویژه ای که خبرنگار ثلاث برای شما همشهری های عزیز دارد، توزیع کیسه های پارچه ای است که محمد گشتی مسئول شرکت تولیدی نان ترگل کنگان از امروز برای اولین بار در صنف نانوایی( کنگان) با هدف حفظ سلامتی مشتریان و محیط زیست این اقدام پسندیده را آغاز کرده است.

گفتنی است که مجموعه نان ترگل از تاریخ ٩۵/٠٩/١٧ در خیابان نیایش شروع به کار نموده و با تولید نان تافتون تنوری سنتی به صورت مخصوص، معمولی و همچنین نان خشک مخصوص در خدمت همشریان عزیز میباشد.

با توجه به نوع نان تافتون سنتی نان ترگل از بهترین آرد سبوس دار که باعث سالم تر و مغزی بودن نان می شود، استفاده می نماید.

مدیرنان ترگل می گوید: از آغاز فعالیت نان ترگل بر آن بودیم که بتوانیم محصولاتی سالم و با کیفیت عرضه نماییم؛ درهمین راستا برای جلب رضایت مشتری و جهت انتقال سالم نان بر سر سفره ها اقدام به تهیه کیسه های نخی نان و عرضه آن به جای کیسه های نایلونی نمودیم.

وی افزود: کیسه های نایلون از مواد نفتی در صنایع پتروشیمی ساخته میشود و قرار دادن نان داغ در این کیسه ها بسیار مضر است.

مدیر تولیدی نان ترگل گفت: نان ترگل در اولین مرحله از جایگزینی کیسه های نخی اقدام به تهیه ۵٠٠ عدد کیسه  نموده و در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. همچنین در مرحله دوم این طرح  در بهمن ماه تعداد ١٠٠٠ عدد کیسه بین مشتریان و در مرحله سوم طرح جایگزینی که در اسفندماه ٩۶و فروردین ماه٩٧ انجام میگیرد، تعداد٨٠٠ عدد کیسه نخی در سطح شهر بین مردم توزیع میگردد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی خدمات ویژه ای برای آسایش در خریداری نان ترگل در این مجموعه ارائه میشود.

مدیر نان ترگل گفت: این تولیدی مستقیم برای پنج نَفَر و غیر مستقیم که شامل نیروهای بسته بندی و پخش و غیره میشود چهار نَفَر اشتغال ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: این تولیدی علاوه بر شهروندان کنگان، توان ارائه خدمت به مناطق اطراف و شرکت های منطقه را نیز دارد و سفارشات مربوطه پذیرفته می شود.

 

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. حسن says:

    خداوند با ایشان سلامتی وبه کار و کسبشان برکت دهد،الهی آمین

  2. ناشناس says:

    احسنت بر این همت عالی

    به این میگن کار برای خلق در راه رضای خالق

  3. درویشی says:

    احسنت به این همت عالی

    به این میگن کار برای خلق در راه رضای خالق

    ا

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن