بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45749
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 دی 96 6:10 ب.ظ

اختتامیه دو همایش تخصصی HSE در مجتمع پتروشیمی جم

ثلاث- دو همایش تخصصی در حوزه HSE ظهر امروز با ارائه آخرین دستاوردها ی این حوزه توسط شرکت های مطرح کشور در مجتمع پتروشیمی جم به کار خود پایان داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات ظهر امروز در سالن آپادانا مجتمع پتروشیمی جم با حضور جمعی از مدیران شرکت، مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.
در دومین روز همایش فریبرز کریمی مدیر بخش انرژی های تجدید پذیر شرکت سامان انرژی با اسلاید هایی ((نحوه ی کار با تجهیزات اندازه گیری انرژی و محیط زیست)) را توضیح داد و در این زمینه سخنرانی کرد.
در ارائه بعدی احسان صائب مدیر فروش شرکت مهندسی پترونیک صنعت به مبحثی با عنوان ((نقش کابینت های ضد حریق و تهویه ضد انفجار در پیشگیری از وقوع و سرایت آتش سوزی در مجتمع های صنعتی و تحقیقاتی در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی)) پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفت.
دکتر کریمیان از متخصصان بخش آتش نشانی کشور در سالن مدیریت بحران شرکت پتروشیمی جم دوره ای با عنوان ((کار با سیستم های تولید هیدروژن و مخاطرات آن)) برگزار کرد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
در ادامه این دو همایش هاشم عزیزی مدیر فروش بخش سیستم های گازی و رزیتا سلیمانی سرپرست بازاریابی شرکت رایتک پویا با همدیگر در خصوص (( نگهداری مواد شیمیایی و سیلندر های گاز در آزمایشگاهها بر اساس استاندارد ۱۴۴۷۰ EN، سیستم های مرکزی توزیع گاز در آزمایشگاهها بر اساس استاندارد ۴۳۹۰VDMA)) به ارائه مطالب ارزشمند خود پرداختند.
مدیر عملیات شرکت سراب خانه آتش ضمن پخش فیلم از آخرین تکنولوژی های اطفاء حریق به ((معرفی تکنولوژی برتر و نوین سیستم های اعلام و اطفای حریق)) پرداخت و در این خصوص کار با اختراعات صورت گرفته را به شرکت کنندگان توضیح داد.
در پایان مجاهد لسانی از شرکت معین زیست آریا سخنرانی خود را با عنوان ((کاهش مشکلات زیست محیطی آب شیرین کن ها)) به صورت اسلاید ارائه داد و به سوالات شرکت کنندگان در این خصوص پاسخ گفت.
در آیین اختتامیه دومین همایش پایش آلاینده های زیست محیطی و سومین همایش ایمنی، اعلام و اطفاء حریق و امداد و نجات به نفرات و شرکتهای برگزیده لوح تقدیر اعطا شد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن