بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45820
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 3 بهمن 96 5:47 ب.ظ

الماسی: لزوم به کارگیری نخبگان و سرمایه های انسانی حوزه جنوب استان در رده های بالای مدیریتی

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: باید از نخبگان و سرمایه های انسانی حوزه جنوب استان در رده های بالای مدیریتی استفاده بیشتری شود.

به گزارش ثلاث، اولین همایش تجلیل از برترین های کنگانی با حضور فرماندار شهرستان کنگان ، الماسی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل منطقه ویژه پارس،  مدیرکل امور اجتماعی استانداری، امام جمعه کنگان، رئیس شورای اسلامی شهرستان، رئیس شورای اسلامی بنک، دیگر مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم ، برترین و نخبگان دینی، سیاسی ، فرهنکی، اجتماعی، هنری ، ورزشی، اقتصادی و غیره در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد.

این همایش به همت موسسه مهر اندیش جوانان امروز، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، فرمانداری کنگان، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان برگزار شد.

 

 لزوم به کارگیری از نخبگان و سرمایه های انسانی حوزه جنوب استان در رده های بالای مدیریتی

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهرستان کنگان نقش مهمی در راستای توسعه همه جانبه جنوب استان بوشهر داشته است و کماکان این نقش را بر عهده دارد افزود: پیشرفت یک جامعه در گرو شناخت و پرورش سرمایه‌های انسانی و نخبگان آن منطقه است و نیاز است در راستای اعتلای ایران بزرگ از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

سکینه الماسی با اشاره به اینکه جنوب استان بوشهر مهد بزرگان و فرهیختگان سترگی بوده است گفت: اکنون نخبگان زیادی در این منطقه ساکن هستندکه نیاز است به آن ها فرصت شکوفایی داد تا استعداد های خود را در قالب خدمت به مردم دیار خود به کار گیرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: نفت و گاز تنها سرمایه مناطق جنوب استان نیست و نیروی انسانی کارآمد و نخبه نیز یکی از مهم ترین سرمایه هایی بزرگ این حوزه است که باید با تمام توان از ظرفیت آن ها برای پیشرفت استان و محیط پیرامونی خود استفاده کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از شعارزدگی در حوزه ی به کارگیری نیروهای نخبه پرهیز کنیم و با اعتماد به نخبگان جنوب استان باعث ایجاد فضای پیشرفت استان باشیم.

ادامه خبر در پست های بعد…

 

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    بعضیها دیده نمیشوندمحمود ابراهیمی. دکتر رضا طاهری فکر میکنم ایشان تابحال از سوی هیچ ارگانی .فرمانداری .ارشاد و غیره شناخته شده نبوده فکر نمیکنم برای مسولیت نا شناخته باشد ولی با اینکه ایشان شاعر و نویسنده ومحقق صاحب ۱۲اثر شعر وادب وتاریخه و…جایی در دل مسولین ندارد بنده بعنوان یک شهروند و یک دوست عرض می کنم کسی که لوح و تندیس وهدایا از دست مقامات عالی کشوری دریافت کرده در شهر خود گمنام است جای تاسف دارد یادی کنیم از شاعر حماسه خوان جلیل دشتی مطلق

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن