بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45869
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 5 بهمن 96 2:54 ب.ظ

گلایه امام جمعه سیراف از اجرا نشدن پیوست فرهنگی توسط صنعت

ثلاث- امام جمعه سیراف گفت: آلودگی یک طرف ، سیل فرهنگ های مختلف به منطقه از طرف دیگر! توقع داریم همه احساس وظیفه کنند و به پیوست فرهنگی عمل کنند.

به گزارش ثلاث و به نقل از سیراف صلاه حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه سیراف از ساختمان دارالقرآن روستای پرک بازدید کرد.

وی در مواجهه با صحنه ای که به موجب آن تعدادی از خواهران قرآن آموز در ساختمان نیمه کاره و بدون سقف که روی زمین نشسته بودند واکنش نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین عاشوری در این خصوص به گفت: شدیداً متاسفم از اینکه میلیاردها دلار در این منطقه درآمد برای کشور بدست می آید اما امثال سیراف و پرک و شیرینو یا فاقد مراکز فرهنگی و قرآنی هستند یا در چنین ساختمان هایی که کمترین امکانات هم ندارد قرآن می آموزند.

وی افزود: متاسفانه حق مردم از صنعت فقط آلودگی و آسیب های اجتماعی است؛ تا کی باید مظلوم باشیم! رهبری فریاد می زنند مساله فرهنگ از اَهمّ کارهاست اما در منطقه صنعتی ما به پیوست فرهنگی مدّنظر مقام معظم رهبری عمل نمی شود.

عاشوری گفت: آلودگی یک طرف ، سیل فرهنگ های مختلف به منطقه از طرف دیگر! توقع داریم همه احساس وظیفه کنند و به پیوست فرهنگی عمل کنند. منبع: سایت خبری سیراف صلاه

 

 

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن