بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45876
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 5 بهمن 96 3:01 ب.ظ

در دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،

تیم فوتسال بیمارستان و شبکه بهداشت کنگان به مقام سوم رسید

ثلاث- در دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تیم فوتسال معاونت آموزشی، قهرمان این مسابقات شد و تیم کنگان به مقام سومی رسید.

به گزارش مفدا بوشهر در روز پایانی مسابقات فوتسال دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که در سالن امام خمینی )ره( برازجان برگزار شد تیم معاونت آموزشی توانست با نتیجه ۴ بر ۲ تیم شبکه دشتستان را مغلوب کند و قهرمان این دوره از مسابقات شود.
این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه و به مدت شش روز برگزار شد که در پایان تیم فوتسال معاونت آموزشی قهرمان مسابقات شد و تیم شبکه دشتستان و شبکه کنگان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بازی رده‌بندی تیم کنگان با نتیجه ۳ بر صفر شبکه جم را شکست داد و به مقام سوم این مسابقات دست‌یافت.
دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت دهه فجر در ۱۳ رشته ورزشی با رشته فوتسال به میزبانی بیمارستان شهید گنجی برازجان از ۲۷ دی‌ماه آغاز شد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات، دکتر حسین دارابی مشاور و قائم‌مقام رییس دانشگاه، مهندس خویش‌دوست سرپرست شبکه دشتستان، دکتر الیاسی سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان، مهندس حمایتی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی و دبیر کمیته ورزشی کارکنان دانشگاه و زاهدی فر داور بین‌المللی کشورمان حضور داشتند و جوایز را به تیم‌های اول تا سوم اهدا کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن