بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45909
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 دی 96 2:25 ب.ظ

گرامیداشت سالروز بهره برداری واحد الفین شرکت پتروشیمی جم

ثلاث- جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی جم با حضور در واحد الفین سالروز بهره برداری این واحد را گرامی داشتند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، به مناسبت سالروز بهره برداری واحد الفین صبح امروز با حضور مدیر مجتمع، مدیران،روسا و مسئولین سایر واحدهای عملیاتی و پشتیبانی در محل اتاق کنترل این واحد، با اهداء گل و شیرینی از زحمات تلاشگران این واحد تقدیر و تشکر نمودند.
مهندس قاسمی شهری در بخشی از سخنان خود با اشاره به تداوم تولید ایمن به روند تولید در واحد الفین طی سال های قبل تا کنون و پروژه های اصلاحی اجرا شده در این واحد در طی یکی دوسال گذشته اذعان داشت، به بار نشستن این پروژه های فنی در مجتمع ثمره تلاش واحد های گوناگون است که با همکاری و یکدلی سبب حصول این نتایج درخشان و نزدیک شدن به ظرفیت های طراحی شده است.
مدیر مجتمع پتروشیمی جم همچنین اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند و کوشش مضاعف مدیران و کارکنان واحد های فنی، عملیاتی و پشتیبانی، آندسته از پروژهایی که آماده انجام و یا در حال اجرا هستند نیز در کوتاه ترین زمان ممکن و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده وحتی زودتر به پایان برسند.
وی ادامه داد: بدین ترتیب حرکت رو به رشد مجتمع پتروشیمی جم در بحث توسعه تداوم یابد چرا که با توجه به ماهیت شرکت های پتروشیمی، تا زمانی که این قبیل طرح ها در حال اجرا هستند می توان پویایی و زنده بودن واحد ها را شاهد بود و می توان همواره مجتمع به روز و کارآمدی داشت.
در این زمینه رئیس بهره برداری واحد الفین ضمن تشکر از برگزاری این دسته جلسات و یادآوری تلاش های همکاران در ادوار گذشته و حال از مدیران نیز به سبب حضور در کنار کارکنان قدردانی کرد.
یوسف درج همچنین در خصوص هماهنگی بین واحد بهره برداری و دیگر واحدهای عملیاتی تصریح کرد: مهمترین عامل حصول نتایج مثبت را انگیزه و تلاش بالای کارکنان در این حوزه عنوان کرد.
مهندس درج در بخشی از سخنان خود به رابطه ی کار و نیازهای پرسنل اشاره کرد و از مدیریت مجتمع خواست تا با ادامه جلساتی از این دست، عوامل روحی و نیازهای پرسنل را نیز بیش از گذشته مد نظر قرار دهند.
در ادامه این نشست صمیمی مدیران دیگر واحد های عملیاتی نیز ضمن تبریک سال روز بهره برداری واحد الفین نکاتی بیان کردند.
شایان ذکر است: واحد الفین پتروشیمی جم با ظرفیت تولید ۱٫۳۲۰٫۰۰۰ تن اتیلن و ۳۰۶ هزار تن پروپیلن در سال با مجموع کل محصولات برابر با ۲٫۳۵۹۰۰۰ تن در سال، یکی از  بزرگترین واحدهای الفین درکشور و جهان  است. در ساخت این واحد از تکنولوژیهای روز  استفاده شده و در انتخاب ظرفیتها هم، مقیاس جهانی رعایت شده است.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن