بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45913
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 6 بهمن 96 6:47 ب.ظ

یک سیرافی، نماینده مجمع دوستی جوانان جهان اسلام در استان بوشهر شد

ثلاث-یک کنگانی نماینده مجمع دوستی جوانان جهان اسلام در استان بوشهر شد

دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام احکام جدیدی را صادر کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی مجمع دوستی جوانان جهان اسلام طی احکامی جدید از سوی مهندس مهرزاد لیموچی دبیرکل مجمع، جناب آقای مهندس سعید قلاوند بعنوان مشاور دبیرکل، دکتر احسان ابراهیمی بعنوان نماینده عالی مجمع در استان خراسان رضوی، مهندس یوسف صابر بعنوان نماینده عالی مجمع در استان بوشهر، دکتر یزدان سهرابی بعنوان نماینده عالی مجمع در استان لرستان و همچنین سرکار خانم مینا رازدشت بعنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی مجمع منصوب شدند.

دبیرکل مجمع ابراز داشت: انشالله در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در مجمع و کارهای کلیدی با همیاری نخبگان جوان پیگیری و اجرا خواهیم کرد و همچنین پیوست احکام که وظایف محوله بصورت برنامه کوتاه مدت، میان مدت بررسی و تهیه گردیده از سوی دفتر برنامه ریزی به مدیران مربوطه ابلاغ خواهد شد.

 

متن احکام صادره به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوان امید آینده کشور است. مقام‌معظم رهبری

باسلام

احتراما” با توجه به شایستگی و تعهد، تخصص جنابعالی در مسائل مربوط به جوانان و تسلط به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و داوطلبانه محور، به موجب این حکم جنابعالی را منصوب می نمایم.

جذب، ساماندهی و بهره گیری از اندیشه و توانایی نخبگان جوان و فراهم کردن اتاق فکر متشکل از اساتید و فرهیختگان در حوزه جهان اسلام مورد انتظار است.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج) در راستای اعتلای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

 

 

باتشکر

مهرزاد لیموچی دبیرکل مجمع

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام به همه
    به به خیلی عالی هست که ماشاالله جای خوشحالی داره شهرستانی مثل کنگان تو این سطح جوان داشتن،من به عنوان یک هم استانی خیلی خوشحال شدم آرزوی موفقیت برای همه جوانان این کشور….

  2. جمالی says:

    تبریک به کنگانی ها.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن