بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45918
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 6 بهمن 96 7:08 ب.ظ

امام جمعه سیراف:

احیای گمرک سیراف مصوب شده است

ثلاث- احیاء گمرک بندر سیراف مصوب شد؛ از همه این عزیزان که در این راه ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش ثلاث و به نقل از سیراف صلاه، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه  های این هفته سیراف گفت: ابتدا لازم می دانم خبر مسرّت بخشی به شما مردم خوب بندر سیراف بدهم. الحمدلله با پیگیری های مسئولین و زحمات استاندار سابق دکتر سالاری وجناب آقای گراوند استاندار کنونی ، نماینده های سابق و کنونی مجلس دکتر احمدی و خانم الماسی، فرمانداران سابق آقایان تبرکی، جمشیدی، یوسفی و در حال حاضر آقای نوروزی ، مجموعه شورا و شهرداری، احیاء گمرک بندر سیراف مصوب شد.از همه این عزیزان که در این راه ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: نکته ای باید عرض کنم اینست که زمانی سیراف می تواند به جایگاه واقعی خودش برسد که اتحاد ووحدت و انسجام در بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد؛ گاهی مواقع شنیده می شود که عده ای در جهت پیشرفت سیراف مانع ایجاد می کنند یقین داشته باشید این به ضرر همه مردم تمام می شود.

عاشوری ادامه داد: بحمدلله از تلاش هایی که صورت گرفته نویدهای خوبی در آینده ای نه چندان دور برای مردم سیراف خواهم داشت به شرط آنکه سنگ اندازی ها متوقف شود ودست در دست هم در جهت پیشرفت و آبادانی شهر به هم کمک کنیم.

امام جمعه سیراف اظهار داشت: این باید عرض کنم که هر کاری درباب ارتقاء و پیشرفت سیراف صورت می گیرد گام اول مردم برداشته اند و این مطالبات مردم است.

لطفا بجای ایجاد شهر جدید سیراف به همین شهر تاریخی رسیدگی کنید

حجت الاسلام عاشوری گفت: متأسفانه خبرهای ضد ونقیضی به گوش می رسد که قرار است شهرجدیدی بنام سیراف در عسلویه تأسیس شود؛ بنده با پیگیری هایی که داشتم به بنده قول داده اند که این اتفاق نمی افتد. البته ما با پیشرفت وآبادانی هیچ کجا مخالف نیستیم اما نباید موازی کاری اتفاق بیفتد و بندر تاریخی سیراف تحت الشعاع شهر جدیدی به همین نام قرار بگیرد . مسئولین محترم اگر می خواهند سیراف را به ایران وجهان معرفی کنند لطف کنند به همین شهر تاریخی رسیدگی کنند.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن