بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45920
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 بهمن 96 4:22 ب.ظ

الماسی: امکانات و امتیازات نفت بین مردم و کارکنان نفت به صورت مساوی تقسیم شود

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر: واحدهای که قرار است برای اسکان کارکنان نفت در شهرستان کنگان ساخته شود باید به صورتی باشد که مردم و کارکنان احساس تفاوت نکنند و امکانات امتیازات نفت بین مردم و کارکنان نفت به صورت مساوی تقسیم شود.

به گزارش ثلاث، پس از تصویب احداث ۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان نفت توسط وزارتخانه مربوطه، امروز در همین خصوص جلسه ای با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر به اتفاق امیریان، مدیر نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت‌خیز، نماینده سازمان منطقه ویژه پارس، نماینده بنیاد مسکن، فرماندار شهرستان، شهرداران و شورای اسلامی شهر کنگان و بنک برگزار شد.

سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر درخصوص ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان نفت در کنگان گفت: واحدهای که قرار است برای اسکان کارکنان نفت در شهرستان کنگان ساخته شود باید به صورتی باشد که مردم و کارکنان احساس تفاوت نکنند و امکانات امتیازات نفت بین مردم و کارکنان نفت به صورت مساوی تقسیم شود.

وی افزود: کارکنان نفت باید در حوزه و محل کار خود ساکن باشند تا درآمد و سرمایه خود را برای توسعه شهرهای ساحلی در منطقه هزینه و سرمایه‌گذاری کنند و تنها جنوب استان یک منطقه درآمدزا برای سایر استان‌ها نباشد.

 

عکس: ابوالفضل دهقان

 

 

نظرات

  1. محمد says:

    ۵۰۰خانه ویلایی ناز بسازید.که موجب زیبایی شهر بشود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن