بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45969
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 بهمن 96 9:47 ب.ظ

فرماندار کنگان در نشست با خبرنگاران:

 رسانه ها با تاثیرگذاری خود، می توانند عهده دار بخش مهم توسعه هر منطقه شوند

ثلاث-  فرماندار شهرستان کنگان گفت: رسانه ها با تاثیرگذاری خود، می توانند عهده دار بخش مهم توسعه هر منطقه شوند.

 

به گزارش ثلاث، بعد از ظهر امروز ۱۱ بهمن ماه ۹۶، فرماندار جدید شهرستان کنگان، سه هفته پس از مستقر شدن در فرمانداری این شهرستان، نشستی صمیمی را با اصحاب رسانه شهرستان برگزار کرد.

این نشست با هدف آشنایی بیشتر فرماندار با رسانه های شهرستان و تعامل دو سویه در جهت توسعه هرچه بیشتر کنگان برگزار شد.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری فاطمی و همچنین گرامی داشت دهه مبارک فجر، از رسانه های شهرستان بابت حضور در این نشست تشکر کرد.

وی در ابتدا با برشمردن خصلت های دولت تدبیر و امید گفت: صداقت( راستگویی)، امانتداری، قانون مداری و اخلاق مداری را از مهم ترین خصوصیات دولت تدبیر و امید دانست.

فرماندار شهرستان کنگان، دستاوردهای نظام را شکوفایی معنوی وگرایش به ارزشهای اسلامی، احیای اصل امامت درقالب ولایت فقیه، فعال شدن حوزه و دانشگاه، حضور فعال زنان در جامعه، احترام به کرامت انسانی و احیای تفکر عقلانی و مطرح شدن اسلام در صحنه های بین المللی دانست.

نوروزی در ادامه به نقش مهم و موثر خبرنگاران و رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی مهمی از توسعه هر منطقه بستگی به حضور رسانه ها در خط مقدم کار است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران، سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند.

 

فرماندار شهرستان کنگان به پروژه های دهه فجر اشاره کرد و عنوان کرد:  ۴۳ میلیارد تومان میزان اعتبارِ چهل پروژه افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی شهرستان کنگان در دهه فجر است

نوروزی خواستار تقویت امید اجتماعی با همگرایی، همدلی و وحدت شد.

وی در خصوص تعامل و نگاه مجموعه فرمانداری کنگان با گروه ها و جناح های مختلف تاکید داشت: هیچ کسی را از قطار توسعه شهرستان کنگان پیاده نخواهیم کرد. هر کس منافع عمومی را دنبال میکند، وی را همراهی می کنیم.

فرماندار کنگان افزود: همه گروه های سیاسی و اجتماعی فعال در جهت توسعه منطقه، مورد حمایت ما هستند.

نوروزی تصریح کرد:  بدون حتم، دوره حضور بنده در کنگان ، دوره رشد و بالندگی رسانه های شهرستان خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: تشکیل کار گروه ثبت جهانی سیراف در دستور کار ماست.

 

فرماندار شهرستان کنگان گفت: تا کنون و با توجه به تعامل مشترکی که با مدیران صنعت منطقه وجود داشته، توانسته ایم از ظرفیت مثبت آن ها برای منطقه استفاده کنیم؛ قطعا این تعامل در ادامه راه نیز تقویت خواهد شد.

نوروزی اظهار داشت: سمن ها در بحث فعالیت های شهرستان کنگان ظهور و بروز داشته باشند. دولت نظر مثبتی به ظرفیت سمن های مردم نهاد دارد.

وی عنوان کرد: معتقدم صنعت می تواند با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری( فیلم، عکس، خبر، خط، نقاشی، صنایع دستی، طراحی، چاپ، نشریه، موسیقی، صدا برداری و غیره) منطقه، از این توان استفاده بیشتر ببرد کند؛ ما نیز از این موضوع حمایت می کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: دوست دارم در کنگان، با مردم و برای مردم خدمت کنم. نگاهم این است که رسانه ها میتوانند کمک شایانی به ما و توسعه شهرستان داشته باشند.

وی عنوان کرد: به همراهی شوراهها باوردارم؛ با تعامل با ائمه محترم جمعه و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهها در مسیر توسعه شهرستان اعتقاد دارم؛ به سرمایه های انسانی شهرستان توجه خواهم کرد؛ نخبگان شهرستان نقش خود را در توسعه شهرستان ایفا کنند.

در این نشست نماینده سایت های خبری ثلاث، کوگانا، کنگان نیوز، نماینده ایرنا، خبرنگار روزنامه اطلاعات در شهرستان، سایت فرهنگی هنری زوم، فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی و معاون عمرانی وی، بخشدار مرکزی، مسئول روابط عمومی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن