بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45994
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 بهمن 96 0:46 ق.ظ

قیصر صالحی: کار برجسته و ماندگار الماسی در خصوص مصوبه مناطق گاز خیز، تحول بزرگ در قانونگذاری است

ثلاث- نماینده اسبق مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: کار برجسته و ماندگار الماسی در خصوص مناطق گاز خیز، تحول بزرگ در قانونگذاری است.

به گزارش ثلاث و به نقل از چریف، نماینده دوره هفتم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی و نطق سکینه الماسی، نماینده جنوب استان در مجلس گفت: کار برجسته و ماندگار نماینده تحول در قانونگذاری است.

صالحی در پیامی که در فضای مجازی منتشر کرده آورده است: این کار مهم خانم دکتر الماسی خاطره روزی که قانون دو درصد فروش نفت خام و گاز صادراتی برای مناطق نفت و گاز خیز و محروم در صحن علنی مجلس هفتم تصویب شد برایم زنده کرد.

قیصر صالحی که از حامیان الماسی در انتخابات مجلس دهم بود با بیان اینکه « الحق والانصاف مردم منطقه به وجود ایشان افتخار می‌کنند» گفته است: بنده و تمام عزیزانی که برای موفقیت ایشان تلاش کردیم الحمدالله امروز با این کار برجسته ایشان مزد زحماتمان را گرفتیم و خستگی از تن مان بیرون رفت.

گفتنی است سکینه الماسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اخیراً و در جریان بررسی لایحه بودجه کشور در نطقی به یکی از مواد این قانون اعتراض کرده و خواستار تغییر « ۳ درصد از صادرات گاز» به «۳ درصد از تولید گاز» برای اختصاص به مناطق گازخیز شد. وی با بیان دلایل خود و ذکر آمارهای دقیقی از حوزه نفت و گاز موفق شد نظر اکثریت مجلس را جلب نماید.

 

کارشناسان معتقدند، اجرای این مصوبه در هر زمان( در آینده)، می‌تواند باعث افزایش چند صد میلیارد تومانی بودجه استان بوشهر به صورت سالانه شود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن