بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46038
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 بهمن 96 0:51 ق.ظ

سالن همایش های فاز ۱۲ بنام شهید سید حسن هاشمی افتتاح شد

ثلاث- سالن همایش های فاز ۱۲ بنام شهید سید حسن هاشمی افتتاح شد.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در پایان ششمین روز دهه فجر به خبرنگار ثلاث گفت: امروز بعد از ظهر به اتفاق استاندار محترم بوشهر از آب شیرین کن سیراف بازدید کردیم.

نوروزی عنوان کرد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد آب شیرین کن سیراف این است که حجم تولیدی آب تصفیه آن ۲۸ هزار متر مکعب در روز  خواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه خروجی این آب شیرین برای شهرستان جم می باشد، مقرر گردید پس از بهره برداری، ۲ هزار متر معکب از کل حجم تولیدی روزانه آب تصفیه به سیراف اختصاص یابد.

سالن همایش های فاز ۱۲ بنام شهید سید حسن هاشمی افتتاح شد

فرماندار شهرستان کنگان ادامه داد: رونمایی از تابلو سالن بزرگ همایش های فاز ۱۲ منطقه ویژه پارس، واقع در شهرستان کنگان، مزین به نام شهید سید حسن هاشمی ( نخستین شهید انقلاب در کنگان)، برنامه دیگری بود که امروز با حضور شورای اداری شهرستان و خانواده شهید هاشمی انجام شد.

مدیر فاز ۱۲ منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم حضور داشت.

نوروزی که امروز در جشن روستای نخل غانم نیز شرکت کرده بود، در آنجا اظهار داشت: توسعه روستاها از سیاست های دولت تدبیر و امید است؛ قطعا ما نیز در راستای انجام و تقویت این سیاست در حوزه شهرستان کنگان به توسعه روستایی توجه لازم را خواهیم داشت.

وی گفت: روز ۲۲ بهمن نماد وحدت در کشور است و انشاءالله مردم ما نیز پر شور تر از گذشته با حضور پر رنگ خود در این صحنه حماسی، گامی بلند در راستای تثبیت و تقویت اتحاد بردارند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن