بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46052
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 بهمن 96 12:57 ب.ظ

فرماندار کنگان:

پروژه آب رسانی لاور گل و لاور ده به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان: پروژه آبرسانی لاور گل و لاور ده هم اکنون به ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در پایان روز ۱۹ بهمن و در خصوص پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شده شهرستان به ثلاث گفت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، علاوه بر همایش پیاده روی خانوادگی شهر بنک، کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای پرک، کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای لاورگل، بررسی وضعیت پروژه آبرسانی لاور ده و لاور گل، نشست شورای اداری شهرستان با شورای روستاههای  بخش مرکزی با حضور دهیاران در لاور گل و یادواره شهدای شهر سیراف را داشتیم.

وی اظهار داشت: پروژه آبرسانی لاور گل و لاور ده هم اکنون به ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. این موضوع را اولویت اول بخش مرکزی می دانم و با تمام قدرت جهت حل آن، پیگیر مسئله هستم.

فرماندار کنگان گفت: در نشست شورای اداری با شوراهای بخش مرکزی بر اهمیت و جایگاه شورا ؛ لزوم پیگیری و حل مسئله مهم اشتغال؛ گسترش فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی ؛ لزوم توجه به سرمایه انسانی و نخبگان محلی و اولویت بندی مشکلات و برنامه ریزی جهت حل آنان تاکید کردیم.

نوروزی خطاب به مسئولین نهادهای مختلف شهرستان، تاکید کرد: دقت شود که در پروژه ها، کیفیت کار مد نظر باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش و تاثیر آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، به زیرساخت های ورزشی توجه خواهیم کرد و سرانه فضای ورزشی را ارتقا خواهیم داد.

 

 

عکس: محمد علی قنبری

 

 

 

/

/

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن