بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46084
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 22 بهمن 96 1:20 ق.ظ

نوروزی:

حضور پرشور مردم در راهپیایی ۲۲ بهمن مایه سربلندی نظام است

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: . حضور پرشور مردم مایه سربلندی نظام خواهد شد و برگ زرین دیگری را در تاریخ این منطقه رقم خواهند زد.

 

فتح الله نوروزی در خصوص برنامه های بعد از ظهر روز ۲۱ بهمن در شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: افتتاح خانه ورزش روستایی شهدای هسته‌ای تنبک، افتتاح ساختمان دهیاری روستای تنبک، بهره برداری از آسفالت کوچه ها و معابر روستای برکه چوپان از جمله پروژه های ما در روستاهای شهرستان کنگان بود.

وی اضافه کرد: جشنواره غذای بومی محلی برکه چوپان، قلعه میان و تنبک نیز از برنامه های قابل تقدیری بود که امروز با تلاش بانوان گرامی این سه روستا با کیفیت مطلوب برگزار شد.

گفتنی است، سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر به همراه فرماندار شهرستان در پروژه های افتتاحی که به آن اشاره شد، شرکت داشتند و پس از آن در سالروز جشن پیروزی انقلاب در روستای پرک حضور یافتند.

 

فرماندار شهرستان کنگان در جمع مردم خونگرم روستای پرک ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین شخصیت امام خمینی(ره) پرداخت.

نوروزی در بخشی دیگر از سخنان خود در جمع مردم پرک، آحاد مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دانش آموزان ممتاز روستاها به عنوان سرمایه های ممتاز و پایدار مورد تقدیر فرماندار شهرستان کنگان و نماینده مردم جنوب استان بوشهر قرار گرفتند.

فرماندار کنگان در بخش پایانی گفتگو با ثلاث تصریح کرد: مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت میکنند که انقلاب اسلامی زنده است و در مسیر آرمانی خود گام بر می دارد. حضور پرشور مردم مایه سربلندی نظام خواهد شد و برگ زرین دیگری را در تاریخ این منطقه رقم خواهند زد.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن