بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46117
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 بهمن 96 0:20 ق.ظ

اعزام ۳۰۰ دانش آموز پسر شهرستان کنگان به اردوی راهیان نور

ثلاث- با بدرقه امام جمعه ، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان کنگان در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش ثلاث، با بدرقه امام جمعه ، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان کنگان در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رسول الله (ص) کنگان در حاشیه اعزام این دانش آموزان با تشکر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: هدف اصلی برگزاری این چنین اردوهایی آشنایی دانش آموزان با فداکاری ها و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک اظهار نمود: اردوهای راهیان نور ، احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی گفت: قرار است این دانش آموزان که از مقطع متوسطه دوم اند در اردویی ۴ روزه از یادمان های والفجر ۸ ، هویزه ، شلمچه و شهدای شرق کارون بازدید کنند.

فرمانده سپاه کنگان در پایان عنوان نمود: برای طول مسیر و محل های اسکان نیز برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده است.

امام جمعه کنگان نیز گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور از مصادیق زنده نگه داشتن یاد شهیدان است.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: اردوهای راهیان نور فرصتی مغتنم برای نهادینه شدن فرهنگ جهاد ، ایثار و شهادت در جامعه است./ ابوذر حسین پور

عکس: ظهیر بوشته

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن