بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4831
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 2 مهر 93 8:31 ق.ظ

راهیابی ۲ والیبالیست بوشهری به اردوی آمادگی تیم ملی

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان بوشهر، مهرداد نوروزی از حضور عبدالخالق کرمی‌نژاد و ایمان کرمی‌نژاد در دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی در آکادمی ملی المپیک خبر داد. رئیس هیئت والیبال شهرستان بوشهر در این خصوص افزود: تیم ملی والیبال ساحلی با هدف کسب سهمیه […]

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان بوشهر، مهرداد نوروزی از حضور عبدالخالق کرمی‌نژاد و ایمان کرمی‌نژاد در دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی در آکادمی ملی المپیک خبر داد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان بوشهر در این خصوص افزود: تیم ملی والیبال ساحلی با هدف کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده است.

دومین مرحله تمرینات این تیم از روز شنبه ۲۹ شهریور با حضور هشت بازیکن در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

تمرینات بدنسازی و هوازی عمده تمرینات این تیم در این مرحله از اردوی آمادگی است، همچنین تشکیل پرونده پزشکی و تست آمادگی جسمانی از دیگر موارد مد نظر کادر فنی تیم ملی والیبال ساحلی در این اردو است.

تمرینات توپی تیم ملی والیبال ساحلی نیز در این مدت در زمین های ساحلی ورزشگاه انقلاب تهران برگزار می‌شود.

ایمان و عبدالخالق کرمی نژاد (بوشهر)، صابر هوشمند و سینا جعفری (گیلان)، عباش شعبان‌پور (مازندران)، بهمن سالمی، بهنام توکلی و عبدالحامد میرزاعلی از استان گلستان بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

حمید موحدی به عنوان سرمربی، یوسف دوبنده و روح‌الله صالحی (کمک مربی)، دکتر علیرضا سلیمی (مربی بدنساز) و کامران ذوقی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ساحلی را در این اردو همراهی می‌کنند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن