بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4837
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 2 مهر 93 8:36 ق.ظ

فارس

گازدارشدن ۱۰ روستای استان بوشهر از ابتدای سال‌جاری

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به گازرسانی به روستاهای دشتستان گفت: گازرسانی به روستای سرقنات در شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان با موفقیت انجام شد. حسینی با اشاره به کیفیت بالای پروژه تصریح کرد: گازرسانی به این روستا با اجرای قریب به ۷ کیلومتر شبکه پلی اتیلن محقق شده است. وی […]

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به گازرسانی به روستاهای دشتستان گفت: گازرسانی به روستای سرقنات در شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان با موفقیت انجام شد.

حسینی با اشاره به کیفیت بالای پروژه تصریح کرد: گازرسانی به این روستا با اجرای قریب به ۷ کیلومتر شبکه پلی اتیلن محقق شده است.

وی یادآور شد: بر اساس برآوردهای انجام شده برای اجرای این پروژه بزرگ و مهم ۵٫۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و با گازدار شدن این روستا، ۲۵۰ خانوار روستایی جدید از نعمت گاز برخوردار شدند.

این مسئول بیان کرد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، با گازرسانی به روستای سرقنات در مجموع ۱۰ روستای استان از ابتدای سال‌جاری تا کنون به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه به منظور گازرسانی به این روستاها بالغ بر ۸۰ کیلومتر شبکه اجرا شده و بدین ترتیب زمینه بهره‌مندی ۲ هزار خانوار از نعمت گاز فراهم شده است، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر یک‌هزار و ۲۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در روستاهای استان اجرا و بیش از ۲۸ هزار و ۱۳۸ انشعاب نیز نصب شده است.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن