بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52287
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 بهمن 97 10:03 ق.ظ

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان:

۶ مدرسه در شهرستان کنگان کلنگ زنی می شود/ هوشمند سازی ۱۶۵ کلاس

ثلاث- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: ۶ مدرسه در شهرستان کنگان کلنگ زنی می شود و حدود ۱۶۵ کلاس درس هوشمند سازی می گردد.

 

به گزارش ثلاث، به بهانه پروژه های خوب آموزش و پرورش در دهه فجر گفتگویی را با شاکر محیسن، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

 

ثلاث: با سلام. دهه فجر را به شما و تمام فرهنگیان شهرستان کنگان تبریک عرض می کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان: عرض خدا قوت دارم خدمت شما و همکاران گرامیتان و همه عوامل اجرایی سایت وزین ثلاث که از سایت های خبری خوب شهرستان محسوب می شوید .عرض تبریک دارم به مناسبت سالروز ورود حضرت امام (ره ) به میهن،ایام دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین یاد و خاطره همه ی شهدا بویژه شهدای عزیز فرهنگی و دانش آموز را گرامی می دارم.

 

ثلاث: لطفا دو مورد از افتخارات خود در مدتی که مشغول خدمت در اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان هستید، بفرمایید.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان: در نظام جمهوری اسلامی بویژه آموزش و پرورش، خدمت به هر شکل و صورتی که انجام بگیرد، ارزشمند و مایه افتخار است. از هنگام بازدید از مدارس ، وقتی که در کلاس درس حاضر می شوم و دانش آموزی محکم و با قدرت به سوالاتم پاسخ می دهد تا آرامشی که در مدرسه برای همکارانم فراهم گردیده است افتخار میکنم؛ اما بطور شاخص، افتتاح دبستان مالک اشتر روستای قلعه میان یا ( میانلو) پس از تعطیلی یازده ساله این مدرسه است که برایم خیلی احساس غرور و سربلندی دارد. دومین کاری که نسبت  به آن احساس خوبی دارم، قبولی نوزده دانش آموز گنگانی در سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان است. قبولی این تعداد از دانش آموز در دانشگاه فرهنگیان، برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان کنگان می باشد که اتفاق افتاده است. در این خصوص نیاز هست از تلاش همه همکاران، دبیران و مدیران ساعی در مدارس نیز تشکر کنم.

 

ثلاث: برای آموزش و پرورش شهرستان کنگان شاهد کلنگ زنی چه پروژه هایی در دهه فجر امسال هستیم؟

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان: کلنگ زنی مدرسه روستای قلعه میان با حضور جناب آقای خورشیدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری در تاریخ ۱۵ بهمن انجام می شود. کلنگ زنی مدرسه ۱۲ فروردین روستای شیرینو با حضور آقای زرین فر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع در تاریخ ۱۷ بهمن انجام می شود. کلنگ زنی مدرسه روستای چاه مجنون با حضور آقای زرین فر در ۱۷ بهمن انجام می شود.  در سفر استاندار محترم نیز کلنگ زنی مدارس شهید راشدی شهر بنک ، شهید نجات الهی شهر کنگان در محله گردان و مدرسه محمد رسول الله(ص) در شهرک معلم شهر کنگان داریم؛ در شهرک معلم دومین مدرسه ای است که کلنگ زنی می شود. امیدواریم با اعتبارات خوبی که پیش بینی شده هرچه زودتر مراحل ساخت، آغاز و در همین دولت به بهره برداری برسد. همچنین در ایام الله دهه مبارک فجر، هوشمند سازی صد و شصت پنج کلاس درس در سطح شهرستان کنگان انجام می شود.

 

ثلاث : از اینکه سوالات ما را با حوصله پاسخ گفتید سپاسگزاریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان : بنده هم مجددا از حضورتان تشکر می کنم و آرزوی سلامتی و سربلندی برای رهبر انقلاب و همه خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی را دارم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن